هشدار طرفداران به عضو هیأت مدیره استقلال، فقط خواستار ساپینتو هستیم

به گزارش مجله پیوند، طرفداران استقلال امروز در تبادل نظر با عضو هیأت مدیره این باشگاه در خصوص شرایط ریکاردو ساپینتو ابراز نگرانی کردند.

هشدار طرفداران به عضو هیأت مدیره استقلال، فقط خواستار ساپینتو هستیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کنفرانس خبری سرمربی استقلال پیش از آخرین بازی فصل مقابل تراکتور امروز در حالی در کمپ شادروان حجازی برگزار می گردد که طبق معمول تعدادی از طرفداران تیم استقلال پشت در محل تمرین این تیم حضور دارند.

بعضی از این طرفداران هنگام ورود محمد مؤمنی عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال برای دقایقی با او به تبادل نظر پرداختند. طرفداران استقلال در این تبادل نظر به مؤمنی اعلام کردند نگران ادامه کار ساپینتو در این تیم هستند، چون بعضی افراد فعالیت هایی را در گوشه و کنار و به خصوص فضای مجازی علیه سرمربی فعلی استقلال شروع نموده اند. این طرفداران در صحبت با مؤمنی به او گفتند مطرح شدند نام سیدمهدی رحمتی برای سرمربیگری فصل آینده آبی های تهران باعث نگرانی آن ها شده است. به نظر می رسد که قرارداد ساپینتو باوجود اظهارات حجت کریمی تمدید نخواهد شد.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال نیز به این طرفداران اطمینان داد که نظر هیأت مدیره باشگاه بر ادامه همکاری با مرد پرتغالی است و کوشش می گردد قرارداد او را تمدید نمایند. مؤمنی از طرفداران استقلال خواست به شایعات فضای مجازی توجهی ننمایند و طرفداران استقلال نیز به او اعلام کردند فقط خواستار حضور ساپینتو در استقلال فصل بعد هستند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1402 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1697

به "هشدار طرفداران به عضو هیأت مدیره استقلال، فقط خواستار ساپینتو هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار طرفداران به عضو هیأت مدیره استقلال، فقط خواستار ساپینتو هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید