واکنش بنا به حذف کشتی فرنگی از المپیک2024: دروغ عظیم!

به گزارش مجله پیوند، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی خبرهای منتشر شده مبنی بر حذف کشتی فرنگی از المپیک 2024 را بدون سند و دروغ عظیم دانست.

واکنش بنا به حذف کشتی فرنگی از المپیک2024: دروغ عظیم!

محمد بنا در مصاحبه با خبرنگاران درباره خبرهای منتشر شده مبنی بر حذف کشتی فرنگی از المپیک 2024، با بیان مطلب فوق، اظهار کرد: بیشتر کشورهای صاحب کشتی در جهان به غیر از کشوری مثل آمریکا هم در کشتی آزاد و هم فرنگی خوب هستند و حتی کشورهای خواستار کشتی فرنگی بیشتر است. بحث بر این بوده که زمانی کشتی بطور کلی از المپیک حذف گردد که نشد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی اضافه کرد: المپیک 2024 در فرانسه برگزار می گردد که در کشتی فرنگی فعال است و حرف برای گفتن دارد. وقتی کشوری مثل سنگال به عنوان میزبان المپیک جوانان ورزش خاصی ندارد، می تواند درخواست حذف یکی دو رشته را بدهد و به جای آن رشته های دیگری که در آن قوی تر هستند را جایگزین نمایند.

وی توضیح داد: در المپیک جوانان هر کشور فقط می تواند در 2 وزن حضور داشته باشد. خب آمدند به میزبان گفتند کشتی را بطور کامل نمی توانی حذف کنی و در نهایت به این نتیجه رسیدند بین کشتی فرنگی، آزاد و زنان، کشتی فرنگی نباشد و به جای آن کشتی ساحلی باشد. این موضوع چه ربطی به المپیک بزرگسالان دارد؟ اصلا این بحث ارتباطی با یکدیگر ندارد و دلیل نمی گردد آن را به المپیک بزرگسالان ربط بدهیم.

بنا ادامه داد: حال یک نفر از فدراسیون آذربایجان آمده گفته کشتی فرنگی از المپیک حذف می گردد. سریع هم خبر آن در داخل کشور منتشر می گردد. خب یک مقداری مطالعه کنید یا از روابط بین الملل فدراسیون کشتی بپرسید تا از اتحادیه جهانی پرس و جو کند. آنوقت اگر مطمئن شدید، خبر حذف کشتی فرنگی از المپیک را بدهید.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در انتها گفت: انتشار این خبر در شرایط شیوع کرونا و بلاتکلیفی کشتی، جنبه خیلی منفی بر ادامه کار نوجوانان و جوانان کشتی گیر دارد که می توانند در المپیک 2024 برای ایران بدرخشند و تا این موضوع و حقیقت آن ثابت گردد می تواند تاثیرات خیلی بدی بر کشتی داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 528

به "واکنش بنا به حذف کشتی فرنگی از المپیک2024: دروغ عظیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش بنا به حذف کشتی فرنگی از المپیک2024: دروغ عظیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید