واکنش هنروتجربه به تصمیم سازمان سینمایی

به گزارش مجله پیوند، موسسه هنروتجربه در واکنش به تصمیم سازمان سینمایی از همراهی هنرمندان در هشت سال فعالیت خود قدردانی نموده و ابراز امیدواری کرد در آینده ای نزدیک بار دیگر در خدمت سینمای ایران باشد.

واکنش هنروتجربه به تصمیم سازمان سینمایی

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی موسسه هنروتجربه، در پی اعلام محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی مبنی بر تغییر رویکرد وزارت ارشاد در حمایت از فیلم های هنری و تجربی و بعلاوه اظهارنظر درباره نحوه حمایتی که پیش از این دولت ها از موسسه هنروتجربه سینمای ایرانیان به عنوان متولی اکران فیلم های مستند، کوتاه، انیمیشن و هنری و تجربی در حوزه بلند داستانی داشته اند و بعلاوه تغییر رویکرد در این دولت، موسسه هنروتجربه نیز در اطلاعیه ای از هشت سال کمک فرهیختگان کشور به ویژه در حوزه سینما تشکر نموده و امید دارد در آینده نزدیک با توانی بیشتر خدمات خود را به این بخش تاثیرگذار سینمای ایران ارائه دهد.

متن اطلاعیه بدین توضیح است:

به نام خدا

هشت سال از شروع فعالیت سینمای هنر و تجربه گذشت و افتخار داشتیم میزبان هزاران سینماگر عزیز و نمایش صد ها فیلم سینمایی، مستند، کوتاه و انیمیشن باشیم!

و شاهد یک تجربه منحصربفرد با همت همه سینمای ایران که توانست تجربه موفقیت آمیزی باشد از نمایش فیلم هایی که هیچگاه تا آن موقع رنگ پرده سینما را ندیده بودند!

حال که فرصت خدمت به سینمای اندیشمند و مستقل براساس خواست ریاست محترم سازمان سینمایی کشور به مجموعه دیگری واگذار شده است بر خود لازم می دانیم از همراهی تمامی سینماگران و سینماداران شریف سینمای ایران بابت همراهی های این سالیان با این موسسه سپاسگزاری نماییم و از خداوند منان خواهان توسعه و توسعه سینمای هنری و تجربی در تمام ابعاد در شاکله سینمای ایران هستیم.

امید است در آینده نزدیک و با توانی بیشتر و روزآمدتر بار دیگر فرصت خدمتگزاری به فیلمسازان جریان هنر و تجربه برایمان فراهم گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1401 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1495

به "واکنش هنروتجربه به تصمیم سازمان سینمایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش هنروتجربه به تصمیم سازمان سینمایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید