وزیر دفاع یمن: ائتلاف متجاوز آخرین مراحل خود را سپری می نماید

به گزارش مجله پیوند، وزیر دفاع یمن در ملاقات با نیروهای ارتش و کمیته های مردمی این کشور در مأرب گفت: ائتلاف متجاوز سعودی آخرین مراحل خود را سپری می نماید.

وزیر دفاع یمن: ائتلاف متجاوز آخرین مراحل خود را سپری می نماید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از المسیره، محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن گفت: پیروزی های نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در منطقه ها مختلف به ویژه در مأرب بیانگر اراده ملت یمن است که برای آزادسازی همه منطقه ها کشورشان از لوث متجاوزان آماده فداکاری هستند.

وی در ملاقات با نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در جبهه رغوان در استان مأرب ضمن تبریک پیروزی های عظیم علیه متجاوزان و مزدوران گفت: امکان ندارد که یمنی ها با داشتن این سابقه مبارزه و تمدن تسلیم متجاوزان و اشغالگران شوند.

وی تاکید نمود که پیروزی های ارتش و کمیته های مردمی، نتیجه برنامه ریزی خوب برای آماده شدن جهت حمله به نیروهای متجاوز بوده است.

العاطفی گفت: پیروزی های اخیر در محورهای عملیاتی به ویژه در مأرب، دشمن را به زانو درآورد؛ دشمنی که اکنون در حال فروپاشی است و آخرین مراحل خود را سپری می نماید.

وزیر دفاع یمن گفت که کشورهای ائتلاف متجاوز سعودی در زمینه های مختلف نظامی، مالی، سیاسی و تبلیغاتی به شرایط بدی رسیده اند.

وی تاکید نمود که هیچ متجاوز و اشغالگری در خاک یمن باقی نخواهد ماند و ملت مقاوم یمن بدون شک بر متجاوزان پیروز خواهند شد.

عربستان سعودی همراه با امارات، بحرین، سودان، قطر و آمریکا در ششم فروردین سال 1394 با تشکیل ائتلاف به اصطلاح عربی ـ آمریکایی تجاوز خود به کشور یمن را شروع کرد، اما با گذشت بیش از شش سال از این تجاوز وحشیانه و همه جانبه، سایر هم پیمانان سعودی به غیر از امارات، بحرین و آمریکا از این ائتلاف خارج شدند.

طی این سال ها دهها هزار شهروند یمن که بیشتر آنها را زنان و بچه ها تشکیل می دهند بر اثر حملات هوایی سعودی ـ آمریکایی به شهادت رسیده اند.

تجاوز نیروهای ائتلاف عربی ـ آمریکایی به سرکردگی عربستان سعودی به یمن تا به امروز موجب خلل در مقاومت مردم این کشور نشده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 مهر 1400 بروزرسانی: 5 مهر 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1262

به "وزیر دفاع یمن: ائتلاف متجاوز آخرین مراحل خود را سپری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر دفاع یمن: ائتلاف متجاوز آخرین مراحل خود را سپری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید