کتاب درخت آرزوها منتشر شد

به گزارش مجله پیوند، تهران (پانا) - کتاب درخت آرزوها نوشته کاترین اپلگیت با ترجمه بهار علیزاده شکیبا به تازگی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان منتشر شده است.

کتاب درخت آرزوها منتشر شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، تصویرگری این کتاب را که مناسب نوجوانان بالای 12 سال (نونگاه) است را مرتضی یزدانی اصل بر عهده دارد.

داستانِ کتاب درخت آرزوها با زبانی ساده و شیرین از زبان یک درخت بلوط تعریف می شود که به خاطر برگ های قرمز زیبایش، اسمش را گذاشته اند قرمزی. او درخت آرزوی محله است. هر سال، مردم آرزوهای شان را روی تکه های پارچه می نویسند و آن را به شاخه های درخت گره می زنند....

در بخشی از این کتاب می خوانیم: تو هم می توانی من را مانند دوستان صمیمی ام قرمز صدا کنی؛ اما مردم محله خیلی وقت است که به من می گویند؛ درخت آرزوها. دلیلش برمی شود به گذشته های دور؛ به موقعی که من یک بذر ریزه میزه بودم با کلی امید و آرزو... حالا مردم از همه جای شهر می آیند تا من را با تکه های کاغذ، برچسب، پارچه، کاموا و حتی گاهی جوراب ورزشی تزیین نمایند. هر کدام از این هدیه ها نشانه یک رویاست؛ یک آرزو، یک اشتیاق. فرقی هم ندارد که ساده گره می زنند یا پاپیونی، با این که فقط لابه لای شاخه هایم پرتش می نمایند؛ همه شان امید هستند، امید به چیزی بهتر.

کتاب 180 صفحه ای درخت آرزوها در قطع رقعی سه بار هم زمان از سوی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان منتشر شده و شمارگان آن به 7هزار و 500 نسخه رسیده است.

علاقه مندان می توانند این کتاب را با قیمت 22هزار تومان از فروشگاه های کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در سراسر کشور، فروشگاه اینترنتی محصولات کانون به نشانی shop.kfp.ir و فروشگاه های محصولات فرهنگی خریداری نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 817

به "کتاب درخت آرزوها منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب درخت آرزوها منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید