7 روش ساده برای ساخت گلدان تزیینی فانتزی

به گزارش مجله پیوند، گلدان تزیینی را می توانید از گلدان های ساده همراه با تزیینات دست ساز به وجود آورید. با تور، رنگ، پارچه، کافذ و مقوا و حتی صدف می توان تزئینات زیبایی روی گلدان ها به وجود آورد.

7 روش ساده برای ساخت گلدان تزیینی فانتزی

خبرنگاران 7 روش متنوع و جدید برای تزئین گلدان های ساده خانگی به شما می آموزد که علاوه بر زیبایی کم هزینه هستند. با استفاده از این روش ها و ایده پردازی های بیشتر می توانید محیط خانه خود را زیباتر کنید.

1- تزیین گلدان با پارچه

پارچه را به اندازه دور گلدان برش بزنید بعد آن را دور گلدان بپیچید و قسمت بالا و پایین پارچه را تا بزنید. قسمت های تا خورده را به داخل و زیر گبدان برده و با چسب بچسبانید.

2- ساخت گلدان تزیینی با رنگ

ابتدا گلدان را با رنگ سفید رنگ کنید، بعد آن را وارونه کنید و به آرامی رنگ آبی را روی ته گلدان بریزید طوری که رنگ ها از دیواره های گلدان پایین بیاید.

3- درست کردن گلدان تزیینی با حصیر

برای ساخت این مدل به نی یا چوب حصیر احتیاج دارید. ابتدا ته گلدان را کمی خاک بریزید تا چوب ها در آن بایستد، سپس چوب حصیر را حالت پیچ گرد درون گلدان بچینید.

وقتی همه چوب ها را در گلدان گذاشتید باید بین آن ها خاک بریزید و سپس گل های مورد نظر خود را درون آن بکارید.

4- ساخت گلدان تزیینی با کاغذ کادو یا مقوای رنگی

این روش بسیار ساده است. تنها کافی است که کاغذ و یا مقوا را مطابق تصویر برش بدهید و سپس دور گلدان بپیچید و آن را بچسبانید. همچنین می توانید از تزیینات دیگری نیز برای روی گلدان بهره ببرید.

5- درست کردن گلدان تزیینی با صدف

برای ساخت این گلدان تنها به صدف های معمولی و چسب احتیاج دارید. همچنین می توانید به جای استفاده از گلدان واقعی از بطری شیشه ای یا فلزی بهره ببرید.

صدف ها را به طوری که قسمت پهن آنها رو به بالا باشد در کنار هم روی گلدان بچسبانید. برای ردیف بعدی باید صدف ها را بین صدف های ردیف بالا بچسبانید.

6- درست کردن گلدان تزیینی با نوار توری

با نوارهای توری می توانید گلدان ها را با مدل های مختلفی تزئین کنید. ابتدا طرح خود را مشخص کنید و بعد چسب را طبق آن روی گلدان بمالید و نوارهای تور را روی آن بچسبانید.

7- روش تزیین گلدان با پارچه گونی

این مدل زیبا را با یک تکه مربعی از پارچه گونی و نخ گونی می توانید درست کنید. گلدان را روی پارچه بگذارید به صورتی که پارچه حالت لوزی داشته باشد. بعد گوشه جلوی گلدان را روی دیواره گلدان بیاورید و بعد گوشه های کناری را نیز روی آن بکشید و با نخ و سوزن این لایه ها را به هم بدوزید. همچنین می توانید از تزئینات دیگری نیز روی آن بهره ببرید.

مدل های متنوع و جالب گلدان تزیینی

عکس مدل گلدان تزیینی آدمکی

عکس مدل گلدان تزیینی حروف الفبا

عکس مدل گلدان تزیینی آویز

عکس مدل گلدان تزیینی خانم

عکس مدل گلدان تزیینی ابری

عکس مدل گلدان تزیینی آبپاش

آیا از این گلدان های زیبا لذت بردید؟ پس بهتر است بدانید می توانید در خبرنگاران مدل های دیگری از روش های درست کردن گلدان های کوچک زیبا برای تزئیین خانه را ببینید.
منبع: setare.com
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 867

به "7 روش ساده برای ساخت گلدان تزیینی فانتزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 روش ساده برای ساخت گلدان تزیینی فانتزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید