آب گرفتگی زمین های کشاورزی و منابع طبیعی در نوش آباد

به گزارش مجله پیوند، خبرنگاران/اصفهان رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان آران و بیدگل گفت: بارندگی های دو روز گذشته منجر به جریان روان آبها و سیل در رودخانه های فصلی نوش آباد شده است که در نتیجه آب گرفتگی زمین های کشاورزی و منابع طبیعی این شهر را در پی داشته است.

آب گرفتگی زمین های کشاورزی و منابع طبیعی در نوش آباد

حسین فتاحی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: موقعیت جغرافیایی دشت کاشان به گونه ای است که راستا همه رودخانه ها و روان آب های دو شهرستان کاشان و آران بیدگل به سمت نوش آباد هدایت شده است. بارندگی های دو روز گذشته منجر به جریان روان آبها و سیل در رودخانه های فصلی نوش آباد شده است که در نتیجه آب گرفتگی زمین های کشاورزی و منابع طبیعی این شهر را در پی داشته است.

وی افزود: از نخستین ساعت های صبحگاه روز پنجشنبه گشت های جهاد کشاورزی در زمین های کشاورزی شهرستان آران و بیدگل آغاز شد تا میزان خسارت های اولیه ناشی از بارندگی های دو روز اخیر و جریان سیلاب به مراکز مربوط اعلام شود.

رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان آران و بیدگل گفت: اولین خسارت طغیان سیل در دشت تاج آباد نوش آباد گزارش شد که باعث آبگرفتگی باغ های گل و پسته و زمین های کشاورزی شد و لازم است که مدیریت منابع آب شهرستان های کاشان و آران و بیدگل نسبت به دیواره سازی رودخانه در مجاور مزارع اقدام کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 404

به "آب گرفتگی زمین های کشاورزی و منابع طبیعی در نوش آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آب گرفتگی زمین های کشاورزی و منابع طبیعی در نوش آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید