اختصاص 15 میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی پل تاریخی کرج

به گزارش مجله پیوند، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال برای بازسازی اضطراری پل تاریخی کرج در نظر گرفته شده است.

اختصاص 15 میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی پل تاریخی کرج

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز، فریدون محمدی روز دوشنبه یکم دی ماه 99 با اشاره به این که اعتبار این طرح از سوی وزارت ، استانداری و شهرداری کرج تأمین شده است، اضافه کرد: در حال پیگیری ابلاغ بودجه مورد احتیاج برای شروع بازسازی پل تاریخی کرج هستیم.

او در ادامه بیان نمود: با آنالیز های انجام شده توسط کارشناسان حوزه بازسازی اداره کل استان، شیاری در بخش شمالی پل ایجاد شده که علاوه بر رانش پل، احتمال ریزش مجدد را افزایش داده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز مطرح کرد: برای جلوگیری از نفوذ بارندگی و رطوبت، پوشش حفاظتی بر روی حفره ایجادشده در کف پل نصب شده است تا از سایر آسیب های احتمالی جلو گیری گردد.

او اضافه کرد: با توجه قرار دریافت در فصل زمستان و احتمال افزایش بارندگی ها و ریزش مجدد پل تاریخی دختر، در کوشش هستیم تا عملیات اجرایی بازسازی و نجات بخشی نهایی هر چه زودتر شروع گردد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 6 دی 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 795

به "اختصاص 15 میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی پل تاریخی کرج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 15 میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی پل تاریخی کرج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید