ادامه داشتن سفر در ایالات متحده در آستانه تعطیلات با وجود هشدارها

به گزارش مجله پیوند، ایسنا/ براساس آخرین اخبار واصله، ادامه داشتن سفر در ایالات متحده در آستانه تعطیلات با وجود هشدارها مشاهده می شود.

ادامه داشتن سفر در ایالات متحده در آستانه تعطیلات با وجود هشدارها

ثبت میلیون ها مسافر در ایالات متحده در آستانه تعطیلات

آمار و ارقام نشان می دهند به رغم هشدارهای مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ، با نزدیک شدن به تعطیلات مسافرت در ایالات متحده همچنان ادامه دارد.

روز جمعه 1,066,747 نفر از ایست بازرسی فرودگاه های ایالات متحده عبور کرده اند. این آمار در روز شنبه 1,073,563 و در روز یکشنبه 1,064,619 نفر گزارش شده است.

پیشتر نیز شمار مسافران فرودگاه های آمریکا در تعطیلات شکرگزاری از بیش از یک میلیون نفر فراتر رفته بود.

آمار سفرهای دوران تعطیلات در حالی در ایالات متحده افزایش داشته که مرکز کنترل و پیشگیری بیماری از مردم خواسته بودند در شرایطی که فرایند ابتلا به ویروس کرونا فرایند افزایشی دارد از سفر کردن خودداری کنند.

این مرکز پیشتر با انتشار بیانیه ای از مردم خواسته بود سفرهایشان را به تعویق بیاندازند و برای حفاظت از خود و اعضای خانواده در خانه هایشان بمانند. این مرکز همچنین خطاب به مردم هشدار داده بود: ممکن است شما و همسفرانتان حال عمومی مساعدی داشته باشید و هیچ علائمی نداشته باشید، اما همچنان می توانید پس از مسافرت عامل شیوع ویروس کرونا و سرایت آن به دوستان، اعضای خانوداه و جامعه اطرافتان باشید.

منبع: همگردی
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 856

به "ادامه داشتن سفر در ایالات متحده در آستانه تعطیلات با وجود هشدارها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه داشتن سفر در ایالات متحده در آستانه تعطیلات با وجود هشدارها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید