وسایل مورد احتیاج برای سفری خاطره انگیز

به گزارش مجله پیوند، لیست لوازم ضروری سفر

برنامه ریزی برای سفر فقط به معنای رزرو هتل و بلیط هواپیما نیست، فاکتورهای زیادی در لذتبخش بودن سفر دخیل هستند که وجود هر کدام از آنها می تواند مسافرت را بیشتر به یاد ماندنی کند. مثلا تا به حال بارها برای همه ما پیش آمده که همه جوانب سفر را در نظر گرفته ایم اما یکی از وسایل شخضی و ضروری مان را جا گذاشته ایم و همین باعث مشکل شده است. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا با لیستی از وسایل ضروری در سفر، آشنا شوید:

وسایل مورد احتیاج برای سفری خاطره انگیز

در هر نوع سفری، چه سفر تفریحی و گردشگری و چه حتی سفر زیارتی، لوازمی هستند که مشترکند و همراه داشتن آنها توصیه می گردد:

چتر، برای جلوگیری از غافلگیر شدن!

فرقی نمی کند که شما چند بار هواشناسی مقصد سفرتان را چک نموده باشید، در هر صورت آب وهوا می تواند همواره غیر منتظره باشد. اگر اخبار هواشناسی را دنبال کنید می بینید که تا حدی آب و هوا را پیش بینی می نمایند اما همواره درست نیست چون در واقع شرایط جوی ذاتا چیزی نیست که بتوان قطعی از آن حرف زد. حتما تا حالا برای شما هم رخ داده است که به خاطر شرایط جوی بارانی، برنامه تان را عوض نموده یا حتی منحل نموده اید. همین یک علت کافی است تا راضی شوید که باید چتر همراهتان ببرید!

چراغ قوه، همواره آماده باشید!

شاید با خودتان بگویید مثلا در یک سفر زیارتی، چراغ قوه به چه دردی می خورد! اما تجربه همواره ثابت نموده که داشتن یک چراغ قوه در سفر می تواند خیلی کارگشا باشد. فرض کنید در جایی هستید که برق ندارد یا به هر علت تاریک است، داشتن یک چراغ قوه در این موارد خیلی موثر و راهگشا است. ضمناً به فکر چراغ قوه گوشیتان هم نباشید، این احتمال را بدهید که به هر علت مثل تمام شدن شارژ گوشیتان، نتوانید از چراغ قوه آن بهره ببرید. باور کنید همراه بردن یک چراغ قوه نه سنگین است نه جای زیادی می گیرد!

یاری های اولیه، حادثه در نمی زند!

مطمئنا هیچ کس دوست ندارد که سفرش با سردرد، تب و یا یک بیماری و جراحت اتفاقی خراب گردد اما از آنجاییکه حادثه خبر نمی کند، خوب است جعبه یاری های اولیه ای همراهتان داشته باشید. ضمناً، قرص ویتامین هم یکی از داروهای مهمی است که علاوه بر چسب زخم، بتادین، بانداژ و تجهیزاتی از این قبیل، بهتر است در جعبه داشته باشید.

بالشت، خوابی راحت!

ارگ مسیرتان طولانی باشد هر چقدر هم که زیبا باشد، شاید دوست داشته باشید تا کمی استراحت کنید. در واقع استراحت چیزی است که هر کسی به آن احتیاج دارد فرقی هم نمی کند در قطار باشید، هواپیما یا ماشین؛ در هر صورت یک بالشت کوچک می تواند استراحت لذتبخشی در طول سفر به شما هدیه دهد.

بلندگوهای بلوتوثی! شادی در اوج!

افرادی هستند که حتی نمی توانند لحظه ای بدون موسیقی زندگیشان را تصور نمایند. حتی اگر تا این میزان هم عاشق موسیقی نباشید، تصور کردن سفر بدون موسیقی دردناک است! به همین علت است که همراه داشتن یکی از این بلندگوها می تواند حستان را عوض کند. مطمئن باشید هیچ چیز مثل موسیقی، آدم را سرحال نمی آورد.

منبع: grownuptravelguide.com

منبع: الی گشت
انتشار: 15 اسفند 1400 بروزرسانی: 15 اسفند 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1432

به "وسایل مورد احتیاج برای سفری خاطره انگیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وسایل مورد احتیاج برای سفری خاطره انگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید