استایل و چهره زیبای دختر پژمان بازغی در یک مراسم

به گزارش مجله پیوند، خبرنگاران: مستانه مهاجر همسر پژمان بازغی و دخترش نفس شب گذشته در آیین ملاقات فیلم دشت خاموش در باغ موزه سینما شرکت کردند.

استایل و چهره زیبای دختر پژمان بازغی در یک مراسم

پژمان بازغی یکی از بازیگران چشم آبی سینما وتلویزیون ایران است. پژمان بازغی تجربه مجری گری در برنامه کودک شو را هم دارد.پژمان بازغی همسر مستانه مهاجر کارگردان و تهیه کننده معروف ایرانی است. به تازگی پژمان بازغی در یک فیلم تاریخی نقش آفرینی نموده است.

به گزارش خبرنگاران، شب گذشته آیین ملاقات فیلم دشت خاموش به کارگردانی احمد بهرامی در باغ موزه سینما برگزار گردید. سینماگران زیادی در این مراسم حضور داشتند.

سعید بشیری تهیه کننده دشت خاموش هم با خوشامدگویی به حضار بیان نمود: خیلی وقت است که منتظر اکران دشت خاموش در کشور خودمان بودیم. به علت شرایط ویروس کرونا این امکان پیش از این فراهم نشده بود, و امشب خوشحالم که بالاخره دشت خاموش اکران خود را شروع نموده است.

بشیری در خاتمه بیان نمود: نمایش امشب دشت خاموش را از طرف خودم،احمد بهرامی و دوستان دیگر به یاد و خاطره کوشش مستمر صنفی، جدیت، دلسوزی ها، حمایت ها، مهربانی و منش انسانیِ سنگ شکیبا سینمای ایران، مادر و فرشته سینمای ایران فرشته طائرپور تقدیم می کنیم.

ازدواج پژمان بازغی و مستانه مهاجر

پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر در سال 1386 با یکدیگر ازدواج کردند و در سال 1387 صاحب دختری به نام نفس شدند.

منبع: وقت صبح

منبع: رکنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1266

به "استایل و چهره زیبای دختر پژمان بازغی در یک مراسم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استایل و چهره زیبای دختر پژمان بازغی در یک مراسم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید