انتخابات در 307 شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا برگزار می شود

به گزارش مجله پیوند، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: 307 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا برای انتخابات اسفند 98 در نظر گرفته شده است.

انتخابات در 307 شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا برگزار می شود

شاهرخ کناری امروز سه شنبه 15 بهمن ماه در جمع خبرنگاران، اضافه نمود: انتخابات در استان شور و حال خاص خود را دارد و میزان مشارکت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد بالاست.

وی اظهار کرد: میانگین مشارکت مردم حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در انتخابات مجلس شورای اسلامی دور قبل بیش از 96 درصد بوده است.

فرماندار شهرستان بویراحمد، گفت: داوطلبان مشغول فعالیت هستند اما تمهیداتی که هیئت اجرایی، نظارت و دادستان مرکز استان داشتند این است که قبل از موعد مقرر(به مدت یک هفته تا 24 ساعت قبل از شروع اخذ رأی)، تبلیغات رسمی نداشته باشند، هرچند ناقص اما کارساز بوده است.

کناری شرح داد: در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا 307 شعبه اخذ رأی وجود دارد که از این تعداد 145 شعبه ثابت و 162 شعبه نیز سیار هستند. از مجموع شعب ثابت و سیار 107 شعبه شهری و 200 شعبه روستایی هستند.

وی ادامه داد: شعب اخذ رأی در دورترین و صعب العبورترین نقاط شهرستان حتما فرستاده خواهد شد. تمهیدات لازم برای استقرار بالگرد جهت شرایط جوی نامساعد اندیشیده شده است.

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: تعداد 172 شعبه اخذ رأی در بخش مرکزی شهرستان بویراحمد وجود دارد که هیئت اجرایی، نظارت و بازرسی در 61 شعبه 7 نفر عضو دارند و در مابقی شعبه ها 5 نفره هستند.

کناری اضافه نمود: کنندگان و فرمانداران نیز در صورت تفویض اختیار فرماندار مرکزی به فرمانداران و بخشداران فرعی مشخص خواهند شد.

وی همچنین با بیان اینکه در هر شعبه افرادی از هیئت نظارت بر انتخابات نیز حضور دارند تا انتخابات در صحت و سلامت برگزار شود، مطرح نمود: به طور میانگین تا 4 نفر در هر شعب اخذ رأی نظارت خواهند کرد.

فرماندار شهرستان بویراحمد شرح داد: از 307 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا بیش از 4500 نفر کار اجرای انتخابات را بر عهده دارند که قریب 1300 ناظر بر کار آن ها نظارت خواهند کرد.

کناری ادامه داد: امیدواریم انتخاباتی پر شور، در کمال امنیت و سلامت در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا داشته باشیم.

وی تاکید کرد: احراز هویت در انتخابات اسفندماه 98 به صورت الکترونیکی انجام می شود که در این صورت امکان رأی مجدد با کد ملی ثبت شده در سایر شعب وجود ندارد.

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: برای هر شعبه اخذ رأی یک کاربر کامپیوتر در نظر گرفته شده، برای هر 10 شعبه اخذ رأی یک نفر پشتیبان و علاوه بر این تعداد، 30 پشتیبان آماده کمک به کاربران در صورت مشکل هستند.

کناری گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده امکان تخلف در هیچ شعبه ای وجود نخواهد داشت و مردم با اطمینان کامل پای صندوق های رأی حضور پیدا کنند، برگ زرین دیگری به افتخاراتشان اضافه نموده خواهد شد و این حضور امنیت، اقتدار و پیشرفت کشور را در پی خواهد داشت.

وی اضافه نمود: انتخابات مجلس یازدهم در شرایطی برگزار می شود که در شدیدترین تحریم های 41 ساله انقلاب اسلامی قرار داریم و تمام نگاه های دنیا به انتخابات 98 ایران اسلامی دوخته شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 269

به "انتخابات در 307 شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخابات در 307 شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید