بهترین شهرهای دنیا برای تحصیل

به گزارش مجله پیوند، یکی از اصلی ترین سوالات افرادی که قصد مهاجرت به کشوری خارجی جهت تحصیل را دارند، این است که چه شهری ساختار مناسبی برای تحصیل دارد. در این مقاله از خبرنگاران قصد داریم تا برترین شهر های دنیا را برای تحصیلات تکمیل معرفی کنیم.

بهترین شهرهای دنیا برای تحصیل

دلایل زیادی وجود دارند که باعث می شوند یک شهر، مکانی عالی برای تحصیلات تکمیلی باشد. از جمله دلایل مهم در این خصوص می توان به فرهنگ غنی مردم آن شهر، محیط ایمن، هزینه های مناسب برای زندگی و دلایل شخصی اشاره نمود؛ اما یکی از اصلی ترین دلایل انتخاب یک شهر به عنوان بهترین شهر جهت تحصیل، وجود چندین دانشگاه معتبر در آن است.

شهری مثل لندن چندین دانشگاه عالی را در خود جای داده است و همین عامل باعث شده که Boris Johnson به این شهر لقب سیکلوترون انسان را بدهد. وجود چندین دانشگاه معتبر در یک شهر باعث می گردد که تعداد بسیاری از افراد بااستعداد در زمینه های مختلف در کنار هم جمع شوند. این اتفاق باعث می گردد که محیطی خلاقانه و الهام بخش در بین افراد ایجاد گردد.

هر سال فهرستی از بهترین دانشگاه های دنیا منتشر می گردد. در ادامه این مقاله از خبرنگاران نام شهر هایی قرار گرفته است که دانشگاه های زیادی از آن ها در فهرست بهترین دانشگاه های دنیا قرار دارند. پس به همین علت این شهر ها می توانند گزینه بسیار مناسبی برای تحصیل باشند. گفتنی است که تمام دانشگاه هایی که در این فهرست شمارش شده اند، در بین 400 دانشگاه برتر دنیا قرار دارند.

تعداد دانشگاه های برترنام شهررتبه
3بارسلونا10
4سیدنی7
4ملبورن7
4توکیو7
5سئول5
5نیویورک5
6پاریس3
6هنگ کنگ3
7بوستون و منطقه ها اطراف2
9لندن1
منبع: کجارو / timeshighereducation.com
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1448

به "بهترین شهرهای دنیا برای تحصیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین شهرهای دنیا برای تحصیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید