بزرگترین بانک های کانادایی فیس بوک را بایکوت کردند

به گزارش مجله پیوند، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، بزرگترین بانک های کانادا اعلام نموده اند به کمپین بایکوت تبلیغات در فیس بوک پیوسته اند. این کمپین توسط گروه های حمایت از حقوق مدنی در آمریکا با هدف فشار بر فیس بوک شروع شده تا این پلتفرم را مجبور به اتخاذ اقداماتی جهت مقابله با نفرت پراکنی کند.

بزرگترین بانک های کانادایی فیس بوک را بایکوت کردند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزا کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

رویال بانک کانادا، بانک تورنتو دومینیون، بانک نووا اسکوشیا، بانک مونترال و بانک ملی کانادا همگی اعلام نموده اند در ماه جولای تبلیغ در فیس بوک را متوقف می نمایند.

گروه دژاردین(Desjardins)، بزرگترین فدراسیون اتحادیه های اعتباری در کانادا نیز در وب سایت خود اعلام نموده تبلیغات در فیس بوک و اینستاگرام را در ماه جولای متوقف می نماید.

در واکنش به کمپین نفرت برای سودآوری را متوقف کنید، بیش از 400 برند تبلیغات خود در فیس بوک را متوقف نموده اند. این کمپین پس از مرگ مرد جوان سیاهپوستی به نام جورج فلوید به دلیل خشونت پلیس شروع شد.

گروه های حمایت از حقوق مدنی معتقدند فیس بوک و شبکه های اجتماعی برای مقابله با نفرت پراکنی و اخبار جعلی اقدامات کافی انجام نمی دهند. درهمین راستا کمپین مذکور تلاشی برای آن است که فیس بوک را وادار کند اقدامات تاثیرگذارتری در این زمینه اتخاذ کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 511

به "بزرگترین بانک های کانادایی فیس بوک را بایکوت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین بانک های کانادایی فیس بوک را بایکوت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید