برترین فرصت برای دریافت رایگان دستیار صوتی الکسا اکودات آمازون

به گزارش مجله پیوند، آمازون به عنوان بزرگترین خرده فروشی آنلاین در جهان مدت هاست که به بازار سخت افزار نیز وارد شده و ابزارهایی مانند کتابخوان الکترونیکی، تلفن هوشمند و تبلت، کیت تلویزیون هوشمند، تجهیزات امنیتی منزل و ... را با کیفیت و کارکرد بسیار عالی روانه بازار نموده است.

برترین فرصت برای دریافت رایگان دستیار صوتی الکسا اکودات آمازون

دستیار صوتی Echo Dot نیز یکی دیگر از محصولات آمازون است که به کاربر امکان می دهد بسیاری از فعالیت های روزمره خود را با استفاده از دستورات صوتی انجام دهد. این ابزار الکترونیکی مانند یک اسپیکر هوشمند متصل به اینترنت عمل می نماید و با ابعاد بسیار مناسب، کیفیت ساخت عالی و ظاهر بسیار مجذوب کننده، علاوه بر پخش موسیقی می تواند به وسیله بلوتوث به تجهیزات مختلف متصل شده و به صورت صوتی آن ها را مدیریت کند.

به عنوان مثال شما می توانید به وسیله اکودات آمازون از شرایط آب و هوا، ساعت، ترافیک و ... آگاه شده و درخواستهایی مانند جستجو در اینترنت، رزرو هتل، خرید کالا از آمازون و شنیدن موسیقی از سرویسهای آنلاین را به اکو دات بسپارید.

دستیار صوتی هوشمند Echo Dot آمازون از هوش مصنوعی الکسا قدرت می گیرد و به همین علت نتایجی که به شما ارائه می دهد بسیار دقیق و صحیح بوده و می توانید به آن اطمینان کنید. برای ما ایرانی ها، اکو دات یک همراه هوشمند برای تمرین مکالمه به زبان انگلیسی هم محسوب می گردد. اکودات الکسا به سؤالات شما به زبان انگلیسی پاسخ می دهد و حتی می تواند برای شما جوک هم تعریف کند!

اما شما می توانید تا قبل از دهم اسفندماه 1397 با شرکت در مسابقه اینستاگرامی مالتینا، به راحتی مالک یک دستیار هوشمند Echo Dot با ارزش بیش از 500 هزار تومان باشید.

برای این کار کافی است:

1. به صفحه اینستاگرام مالتینا ملحق شوید و آن را دنبال (Follow) کنید.

2. یک ویدیو جهت معرفی مالتینا ایجاد کنید و در پیج خود پست نموده و مالتینا را در آن تگ نمایید.

3. پنج نفر از دوستان خود را زیر پست مسابقه اینستاگرامی مالتینا تگ (منشن) کنید.

4. این کارها را در مهلت شرکت در مسابقه (حداکثر تا خاتمه روز آدینه 10 اسفندماه) انجام دهید.

شرایط ساخت کلیپ/ویدیو :

1. منطبق بر شئونات اخلاقی و قوانین کشور بوده و قابل پخش باشد.

2. انتخاب متن و فضای کلیپ برعهده س

ازنده بوده و می تواند طنزگونه باشد.

3. شما حتی با بیان یک جمله درباره مالتینا و ثبت ویدیوی آن می توانید در این مسابقه شرکت نمایید. این ویدیو میتواند دسته جمعی و گروهی هم باشد.

مالتینا به عنوان واسطه خرید مستقیم از آمازون و با شعار مالتینا، خریدی ساده از آمازون امریکا برترین فروشگاه برای خرید محصولات آمازون در ایران محسوب می گردد و برترین قیمت ها را در مقایسه با سایر فروشگاه های اینترنتی ارائه می دهد.

منبع: همگردی
انتشار: 17 دی 1401 بروزرسانی: 17 دی 1401 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1641

به "برترین فرصت برای دریافت رایگان دستیار صوتی الکسا اکودات آمازون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین فرصت برای دریافت رایگان دستیار صوتی الکسا اکودات آمازون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید