بهره برداری از 5400 طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در منطقه ها محروم استان تهران ، ایجاد 350 هزار شغل تا سرانجام سال به وسیله ستاد اجرایی فرمان امام

به گزارش مجله پیوند، به همت بنیاد برکت، 5400 طرح اشتغال خرد و میانه در منطقه ها کم برخوردار استان تهران به بهره برداری رسید.

بهره برداری از 5400 طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در منطقه ها محروم استان تهران ، ایجاد 350 هزار شغل تا سرانجام سال به وسیله ستاد اجرایی فرمان امام

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، در جریان سفر یکروزه سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام به شهرستان ورامین، تعدادی از طرح های اجتماع محور بنیاد برکت در استان تهران افتتاح و برای 17 هزار نفر شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شد.

در ابتدای این سفر، با حضور سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بنیاد برکت، مدیرعامل گروه مالی تدبیر و جمعی از مسئولان محلی در شهرک صنعتی عباس آباد ورامین، یک طرح مالی فرآوری و بسته بندی مواد غذایی با حجم سرمایه گذاری 30 میلیارد تومان و اشتغال 250 نفر به بهره برداری رسید.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام دراین مراسم گفت: در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و توانمندسازی مالی و رونق فراوری به ویژه در حوزه فعالیت های دانش بنیان، ستاد اجرایی فرمان امام سال جاری حجم سرمایه گذاری 47 هزار میلیارد تومان با ظرفیت اشتغال 350 هزار نفر را برنامه ریزی نموده است.

عارف نوروزی اضافه نمود: امروز در استان تهران 5400 طرح دانش بنیان، خرد، خانگی، میانه و بنگاه محور به وسیله بنیاد برکت به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: حجم کل سرمایه گذاری برای اجرای این 5400 طرح 730 میلیارد تومان بوده و برای 17 هزار نفر نیز شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد نموده است.

نوروزی تأکید کرد: حجم سرمایه گذاری های هدف قرارداده شده برای استان تهران تا سرانجام سال جاری سه یا چهار برابر این رقمی است که در فصل بهار انجام دادیم و امیدواریم حداقل 1000 میلیارد تومان سرمایه گذاری در طرح های خرد و خانگی را برای منطقه ها کم برخوردار استان تهران داشته باشیم.

در ادامه این مراسم 4 طرح مالی در شهرستان های استان تهران از جمله شهریار، ورامین و محمد آباد به صورت ویدئو کنفرانسی رونمایی شدند..

در ادامه سفر یکروزه سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام، طرح مالی پرورش کاکتوس خوراکی در شهرستان پیشوا و چند طرح اجتماع محور در روستای خورین ورامین نیز با حضور عارف نوروزی افتتاح و به بهره برداری رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 تیر 1401 بروزرسانی: 22 تیر 1401 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1543

به "بهره برداری از 5400 طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در منطقه ها محروم استان تهران ، ایجاد 350 هزار شغل تا سرانجام سال به وسیله ستاد اجرایی فرمان امام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 5400 طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در منطقه ها محروم استان تهران ، ایجاد 350 هزار شغل تا سرانجام سال به وسیله ستاد اجرایی فرمان امام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید