تور قطر: بهره مندی از جام جهانی قطر با ارائه جاذبه های متمایز گردشگری ایران

به گزارش مجله پیوند، ایرنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، بهره مندی از جام جهانی قطر با ارائه جاذبه های متمایز گردشگری ایران صورت می پذیرد.

تور قطر: بهره مندی از جام جهانی قطر با ارائه جاذبه های متمایز گردشگری ایران

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

علی اصغر شالبافیان در جمع روسای صنوف، فعالان بخش خصوصی و نمایندگان شرکت های هواپیمایی با هدف بهره مندی جمهوری اسلامی ایران از فرصت رویداد بین المللی جام جهانی گفت: برگزاری رویداد جام جهانی در همسایگی ایران فرصتی مطلوب برای بهره مندی از این مهم است. تمرکز و برنامه ریزی پیرامون این موضوع می تواند دستاوردهای قابل توجهی برای بخش های مختلف به ویژه فعالان حوزه گردشگری کشور داشته باشد.

وی اضافه کرد: با توجه به وسعت جغرافیایی و جاذبه های متمایز گردشگری کشور، ایران می تواند در جذب تماشاگران جام جهانی اقدام کند؛ به همین منظور تجمیع ظرفیت های بخش خصوصی با سیاست گذاری و مدیریت صحیح می تواند زمینه ساز استفاده از این رویداد در زمینه های مختلف گردد.

شالبافیان با اشاره به زمان برگزاری رویداد جام جهانی 2022 پاییز یادآور شد: با توجه به اینکه مدت زمان برگزاری مسابقات در ایام اوج گردشگری ایران نیست؛ ارائه بسته های سفر متشکل از محصولات متمایز همچون اقدامات ماجراجویانه، ورزش های زمستانی، جاذبه های طبیعی و فرهنگی کشور می تواند سبب جذب تماشاگران و عامل ورود گردشگرانی گردد که در ایام برگزاری جام جهانی به کشور قطر سفر خواهند کرد.

منبع: همگردی
انتشار: 22 آبان 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1312

به "تور قطر: بهره مندی از جام جهانی قطر با ارائه جاذبه های متمایز گردشگری ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر: بهره مندی از جام جهانی قطر با ارائه جاذبه های متمایز گردشگری ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید