به برکت شهدا و با کار جهادی محله به محله آباد می گردد

به گزارش مجله پیوند، شهردار منطقه 12 با تأکید بر کار جهادی در محلات از اجرای ویژه تحول نگهداشت شهر در محله شهید هرندی این منطقه اطلاع داد.

به برکت شهدا و با کار جهادی محله به محله آباد می گردد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، امیر یزدی، شهردار منطقه درباره طرح تحول نگهداشت شهر با موضوع هر محله، یک شهید گفت: ان شاءالله به برکت وجود خانواده های معزز شهدا، محلات ما چهره آبادتری پیدا خواهد نمود و با توفیق الهی بتوانیم با اجرای این طرح، برترین خدمات را به مردم شریف و متدین منطقه ارائه دهیم.

یزدی با بیان این مطلب که هم اکنون در همه محلات منطقه این طرح در حال اجراست، اضافه کرد: در طرح ویژه تحول نگهداشت شهر در محله هرندی نیز طبق برنامه های پیش بینی شده با موضوع هر محله، یک شهید، شهرداری منطقه با همکاری گروه های جهادی قرارگاه شهید اسدالهی سپاه محمد رسول الله (صلی الله) کار جهادی را در محور محله شهید هرندی شروع نموده است.

وی شرح داد: توفیق آن را داشتیم با دو خانواده شهیدی که در یک کوچه ساکن بودند، ملاقات کنیم که از یکی از خانواده ها یک مادر بزرگوار و روشندل و از خانواده معظم دیگر، پدری سالمند و گران قدر در قید حیات اند و به خانه و محله خود برکت می بخشند.

شهردار قلب طهران با اشاره به اقدامات صورت گرفته ادامه داد: داخل هر دو خانه که در کوچه شهیدبوربور واقع شده اند، بازسازی و بازپیرایی به وسیله نقاشی و رنگ آمیزی داخل و خارج بنا و کوچه های منتهی به این خانه ها، بعلاوه روکش آسفالت معبر، ایمن سازی و برطرف نم دادگی ها و ایزوگام پشت بام، ایجاد باغچه و فضای سبز در حیاط و بیرون خانه به همراه اهدای بعضی تجهیزات بهداشتی صورت گیرد؛ در پی آن، برای آنکه این اتفاقات خوب برای دیگر بن بست ها هم رخ دهد، بعضی بن بست هایی که به همین محور منتهی می شد، به همین ترتیب، رنگ آمیزی انجام شد.

وی با ابراز خرسندی از بازدید رئیس جمهور از محله هرندی اضافه کرد: خوشبختانه در این بازدید مبارک نیز شخص رئیس محترم جمهور و هیأت همراه با این دو خانواده معزز ملاقات داشتند و پس از آن چند نوبت بازدید، به همراه ارائه خدمات پزشکی و درمانی به این خانواده های بزرگوار انجام شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 بهمن 1400 بروزرسانی: 11 بهمن 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1396

به "به برکت شهدا و با کار جهادی محله به محله آباد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به برکت شهدا و با کار جهادی محله به محله آباد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید