چهارمین جشنواره آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می شود

به گزارش مجله پیوند، مدیر کل شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت از برگزاری چهارمین جشنواره آموزشی- تحصیلی جایزه ملی ایثار با مشارکت و تعامل دستگاه های آموزشی کشور در اسفندماه 1398 خبر داد.

چهارمین جشنواره آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل ازمفدا، سید علی حسینی با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار گفت: این جشنواره در جهت معرفی دانشجویان برتر علمی، آموزشی و ایجاد انگیزه برای سایر دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره که با مشارکت و تعامل دستگاه های آموزشی کل کشور در اسفند ماه 1398 برگزار خواهد شد از 71 نفر از برگزیدگان طرح شاهد شامل دانشجویان، دانش آموزان و طلاب شاهد و ایثارگر که 15 نفر آنان از دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در دانشگاه های علوم پزشکی هستند تجلیل می شود.

حسینی یادآور شد: این مراسم با حضور معاون اول رئیس جمهوری، وزرا، روسای دستگاهه ای آموزشی و معاونین آن ها، روسای ستاد های شاهد و ایثارگر برخی دانشگاه ها و استان ها و مسئولین عالی رتبه بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین خانواده دانشجویان برگزار می شود.

وی ویژگی مهم این جشنواره را انتخاب برترین ها براساس شاخص های اختصاصی هر دستگاه آموزشی در دو مرحله استانی و کشوری و در قالب تشکیل کمیته های علمی دانست و افزود: در این زمینه پس از اعلام فراخوان در سطح کشور و جمع آوری مستندات علمی، پژوهشی و فرهنگی دانشجویان، دانش آموزان و طلاب شاهد و ایثارگر از سوی کمیته های علمی مستقر در دستگاه های آموزشی نسبت به انتخاب سرآمدان و برترین های علمی در سطح ملی اقدام می شود.

مدیر کل شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: افزایش انگیزه و تحرک تحصیلی و تقدیر از زحمات و تلاش های علمی جامعه هدف طرح شاهد و معرفی آن ها به آحاد جامعه از مهم ترین اهداف این جشنواره است که امیدواریم با اجرای سالیانه این برنامه بتوانیم زمینه های رشد و تعالی هرچه بیشتر این دانشجویان را فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 94

به "چهارمین جشنواره آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین جشنواره آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید