کنفرانس ملی نوآوری برای بچه ها و نوجوان، نقشه راهی کاربردی برای فعالان زیست بوم نوآوری

به گزارش مجله پیوند، نخستین دوره کنفرانس ملی نوآوری برای کودک و نوجوان توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و یونیسف خردادماه سال جاری برگزار می شود.

کنفرانس ملی نوآوری برای بچه ها و نوجوان، نقشه راهی کاربردی برای فعالان زیست بوم نوآوری

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، 5 و 6 خردادماه سال 1400، نخستین دوره کنفرانس ملی نوآوری برای کودک و نوجوان در قالب چارچوب سند همکاری مشترک بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق بچه ها سازمان ملل متحد (یونیسف) در ایران برگزار می شود.

در این کنفرانس که فرصتی برای گفت وگو، اشتراک گذاری تجارب و معرفی راه کارهای نوآورانه برای حل چالش های پیش روی بچه ها و نوجوانان است، فعالان، مدیران، افراد مبتکر و خلاق در حوزه نوآوری برای کودک و نوجوان از بخش های مختلف دولتی، خصوصی و جامعه مدنی حضور دارند.

همچنین برگزاری جلسات تخصصی با محورهای نوآوری برای بچه ها درآموزش، حمایت از بچه ها و بهداشت، سرگرمی و پنل های مصاحبهی تخصصی از بخش های این رویداد است. بهترین رویه های موجود در حوزه نوآوری برای بچه ها و مصاحبه درباره شناسایی و گردآوری بازیگران مهم زیست بوم نوآوری برای بچه ها نیز در این پنل ها ارائه می شود. در پایان این کنفرانس نقشه فعالان زیست بوم نوآوری برای کودک و نوجوان تدوین و منتشر خواهد شد.

مراسم اختتامیه آن نیز روز دوم کنفرانس برگزار می شود و از طرح های برتر جایزه ملی نوآوری برای بچه ها و نوجوانان از میان بیش از 80 طرح نوآورانه ارسال شده به کمیته جایزه تقدیر می شود. برگزیدگان جوایز خود را از سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و مندیپ اوبرایان کننده یونیسف در ایران، دریافت می کنند.

علاقه مندان می توانند مراسم اختتامیه نخستین کنفرانس ملی نوآوری برای کودک و نوجوان را 6 خرداد 1400 به صورت زنده از وب سایت aparat.com ببینند.

/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1112

به "کنفرانس ملی نوآوری برای بچه ها و نوجوان، نقشه راهی کاربردی برای فعالان زیست بوم نوآوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنفرانس ملی نوآوری برای بچه ها و نوجوان، نقشه راهی کاربردی برای فعالان زیست بوم نوآوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید