تاریخ عرضه بازی مستقل 12 دقیقه تعیین شد

به گزارش مجله پیوند، 12 دقیقه (12 Minutes) نام بازی ماجراجویی عظیم و نو شرکت آناپرنا اینتراکتیو (Annapurna Inveractive) است که ابتدا به وسیله کارگردان بازی در مراسم PAX در سال 2015 معرفی گشت، اما در گذر زمان با تغییراتی روبرو شد و اکنون به جزییات گرافیکی بهتری دست پیدا نموده است. به تازگی با نمایش نو این بازی از تاریخ رسمی عرضه آن مطلع شده ایم.

تاریخ عرضه بازی مستقل 12 دقیقه تعیین شد

در جریان کنفرانس اخیر مایکروسافت در E3 سال 2021 شرکت آناپرنا گیمز با نشان دادن تریلر جدیدی از بازی 12 Minutes خاطرنشان کرد که این بازی در تاریخ 28 مرداد 1400 (19 اوت) برای پلتفرم های ایکس باکس سری ایکس/ اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. گفتنی است که بازی در روز انتشارش به سرویس ایکس باکس گیم پس هم خواهد آمد. به همین دلیل، دارندگان این سرویس روی کنسول های ایکس باکس، کامپیوترهای شخصی و سرویس ابری ایکس کلاود می توانند بدون هزینه اضافی این بازی ویدیویی را تجربه نمایند.

همان طور که از نام بازی تعیین است، در بازی 12 دقیقه شما نقش مردی را ایفا خواهید کرد که درون یک چرخه زمانی 12 دقیقه ای گرفتار شده است و در حالی که در کوشش است تا از این چرخه رهایی یابد، یک تجربه مشابه را بارها و بارها تکرار می نماید. در توضیحات بازی آمده است: شبی که می توانست در کنار همسرتان به شبی رمانتیک تبدیل گردد، ناگهان به کابوسی بدل می گردد. همه چیز از زمانی آغاز می گردد که پلیس دربِ خانه شما را می زند و شما به آن پاسخ می دهید و متوجه می شوید که به قتل متهم شده اید. شما باید در طول دورهای مختلف بازی سرنخ های مهم و خاصی را به یاد آورید و جزییاتش را بیابید تا بتوانید در نهایت راهی پیدا کنید که منجر به شکستن این چرخه تکراری گردد.

بازی 12 دقیقه به وسیله لوئیس آنتونیو (Luis Antonio) ساخته و کارگردانی شده است. مدتی پیش سایت Polygon با آنتونیو گفتگویی با محور این بازی انجام داده بود. در آن مصاحبه علاوه بر اینکه دو دور بازی تجربه شد، آنتونیو درباره این اثر بیان نمود که هیچ شخصیت بدی در بازی وجود ندارد و هر فردی برای کاری که انجام می دهد، دلایل خاص خودش را دارد.

برای صداپیشگی بازی 12 Minutes از ستارگان عظیم هالیوودی نظیر جیمز مک اووی (James McAvoy)، دیزی ریدلی (Daisey Ridley) و ویلِم دفو (Willem Dafoe) استفاده شده است.طبق گفته های کارگردان این اثر، بازی 12 دقیقه تنش رویا-گونه فیلم درخشش (The Shining) را با تنگنا ترسی یا همان کلاستروفوبیا موجود در فیلم پنجره عقبی (Rear Window) و بعلاوه ساختار چندتکه فیلم ممنتو ترکیب نموده و به این معجون دست یافته است.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1162

به "تاریخ عرضه بازی مستقل 12 دقیقه تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه بازی مستقل 12 دقیقه تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید