تور هند: تخفیف استثنایی خبرنگاران: 10% تخفیف تور هند تا آدینه 26 خرداد 96

به گزارش مجله پیوند، 10% تخفیف تور هند (دهلی+ آگرا+ جیپور) در خبرنگاران

هند مامن گنجینه های فرهنگی و تاریخی جهان، کشوری اسرارآمیز و فریبنده است که یکبار سفر به آن می تواند نوع نگاهتان به زندگی را تغییر دهد. کمتر کشوری در جهان وجود دارد که به مانند هند سرشار از جاذبه های شگفت انگیز تاریخی، جذابیت های طبیعی بی نظیر، غذاهای لذیذ و خوش طعم، فرهنگ و آداب و رسوم منحصربفرد و حیات وحش خاص باشد. شهرهای دهلی، آگرا و جیپور را می توان به راحتی پر طرفدارترین شهرهای این کشور دانست. یکی از تورهای محبوب خبرنگاران، تور ترکیبی دهلی+ آگرا+ جیپور است که در آن همزمان از این 3 شهر تماشا می گردد و 10 درصد تخفیف دارد. جزییات بیشتر این خبر را در ادامه بخوانید:

تور هند: تخفیف استثنایی خبرنگاران: 10% تخفیف تور هند تا آدینه 26 خرداد 96

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

پکیج تور هند خبرنگاران شامل 3شب اقامت در دهلی+ 2 شب اقامت در آگرا و 2 شب جیپور است که تا تاریخ 16 جون 2017 برابر 26 خرداد قرار است با 10 درصد تخفیف برگزار گردد. این تور با پرواز هواپیمای ماهان ایر انجام می گردد.

از خدمات تور می توان به بلیط رفت و برگشت پرواز ایرباس ماهان، ویزا، ترانسفر فرودگاهی و بین شهری، 7 شب اقامت در هتل با صبحانه و 3 گشت شامل: 1- بازدید از منارقطب- دروازه هند- بنای یادبود گاندی- بازدید از محوطه بیرون کاخ ریاست جمهوری- مرکز خرید دهلی. 2- بازدید از تاج محل، قلعه قرمز در آگرا. 3- بازدید از قلعه آمبر، جانتار مانتار، کاخ شهر، کاخ بادها و مرکز خرید در جیپور، بیمه مسافرتی و راهنمای فارسی زبان اشاره نمود.

گفتنی است که 3 روز گشت ویژه همراه با 3 وعده غذا همراه است. خبر خوب اینکه این تور ویژه فقط تا تاریخ 26 خرداد 1396 از تخفیف 10 درصدی برخوردار است پس این آفر ویژه را از دست ندهید.

منبع: الی گشت
انتشار: 22 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1401 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1494

به "تور هند: تخفیف استثنایی خبرنگاران: 10% تخفیف تور هند تا آدینه 26 خرداد 96" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند: تخفیف استثنایی خبرنگاران: 10% تخفیف تور هند تا آدینه 26 خرداد 96"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید