تفاهم ایرلاین ها برای ساماندهی پروازهای نوروزی

به گزارش مجله پیوند، به گفته سخنگوی هما، تفاهم نامه ای بین این شرکت و چهار ایرلاین دیگر منعقد شده تا در صورت بروز مشکل برای هواپیمای یک ایرلاین، شرکت های دیگر بتوانند به مسافران خدمات ارائه دهند.

تفاهم ایرلاین ها برای ساماندهی پروازهای نوروزی

به گزارش ایسنا، حسام قربانعلی در جمع خبرنگاران گفت: امروز در شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) اتفاق خوبی افتاد و آن هم این بود که با حضور مدیران عامل شرکت های هواپیمایی آسمان، کیش ایر، قشم ایر و آتا جلسه ای به میزبانی هما در راستای هم افزایی برای خدمات هرچه بهتر به مسافران نوروزی برگزار گردید.

وی ادامه داد: با توجه به تفاهمی که بین شرکت های حاضر برگزار گردید، اگر در یکی از ایستگاه ها، هواپیمای یکی از این شرکت ها دچار مسئله ای گردد، شرکت هایی که هم پیمان شدند می توانند با حداکثر ظرفیت در آن ایستگاه حاضر شده و به مسافران خدمات ارائه دهند.

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام نمود: این تفاهم و هم افزایی در راستای خدمات هرچه بهتر رخ داده و امیدواریم بتوانیم جوابگوی مسافران باشیم و این مرحله از سفرها که پیک سفرهای نوروزی از 25 اسفند تا 15 فروردین ماه خواهد بود، به سلامت و با حداقل تاخیر و حداکثر رضایتمندی برای مسافر انجام گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 25 اسفند 1401 بروزرسانی: 25 اسفند 1401 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1674

به "تفاهم ایرلاین ها برای ساماندهی پروازهای نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم ایرلاین ها برای ساماندهی پروازهای نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید