تور استانبول از مشهد به همراه شرایط ویژه اقساط (همه روزه) سپهرسیر

به گزارش مجله پیوند، تور استانبول از استقبال بسیار زیادی برخوردار است و همه ساله مسافرین بسیاری از سراسر کشور برای تماشا این شهر زیبای ساحلی اقدام به تهیه بلیط هواپیما ، تور و یا رزرو هتل میکنند.

تور استانبول از مشهد به همراه شرایط ویژه اقساط (همه روزه) سپهرسیر

نحوه خرید تور به روش های مختلف صورت می گیرد که هر کدام از این روش ها بسته به نوع درخواست مسافر فرق دارد .یکی از این روش ها که روش سنتی و مرسوم در خرید تور استانبول است و بسیار شناخته شده است، مراجعه حضوری به آژانس های مسافرتی معتبر است که به صورت اختصاصی به فروش این نوع تورها می پردازند. آژانس های مسافرتی سعی می نمایند به شکل های مختلفی پکیج تور استانبول را ارائه نمایند که افراد با بودجه ها و سبک های سفر متنوع، بتوانند در آن شرکت نمایند. پس، اگر قصد سفر به استانبول را دارید، پیشنهاد می کنیم پیش از هر چیز با انواع تورهای استانبول و نحوه رزرو آن آشنا شوید.

برترین زمان سفر به استانبول

برترین زمان برای سفر به استانبول از نظر شرایط آب وهوایی فصل بهار یا همان عید نوروز است. در این فصل استانبول آب وهوای معتدل و خنکی دارد و فرصت فوق العاده ای برای استانبول گردی و سرگرمی است. علاوه بر نوروز در بازه زمانی بهار تا تابستان نیز بیش ترین تعداد مسافران به استانبول سفر می نمایند. با افزایش سفرها در این ماه ها، هزینه تور استانبول و قیمت کالاها به مراتب از دیگر ماه های سال افزایش می یابد. برترین فصل ها برای سفر به استانبول با صرف حداقل هزینه ها، فصل پاییز و زمستان است. در این ماه ها به علت سردی هوا و بارش برف تعداد گردشگران کاهش یافته و هزینه های تور استانبول با افت قیمت چشم گیری روبرو هستند. در این دو فصل استانبول میزبان مسافران کم تری است و شلوغی زیادی در فضای شهر دیده نمی گردد.

انواع تور استانبول از مشهد

برای سفر به استانبول با چند روش (هواپیما، قطار و اتوبوس) می توانید به این کشور سفر کنید که هرکدام از این تورها بسته به نوع وسیله جابه جایی، تعداد ستاره های هتل، خدمات تور و زمان سفر به استانبول قیمت متفاوتی دارند.

تور استانبول از مشهد هوایی

تور استانبول از مشهد هوایی یکی از برترین گزینه هایی است که سفر به این شهر تاریخی و بازدید از مراکز سرگرمیی و تجاری آن را امکان پذیر می نماید. با استفاده از تور هوایی استانبول از مشهد، در مدت زمان کوتاهی از مبدا مشهد مستقیم به مقصد استانبول پرواز خواهید کرد. در پکیج هوایی تور استانبول از مشهد سپهرسیر با توجه به درجه هتل و گشت های انتخابی دارای قیمت فرق دارد. سفر به استانبول تقریبا با هر بودجه و سلیقه ای میسر است ولی بهتر است با آگاهی از هزینه ها و جستجوی قیمت ها نسبت رزرو تور استانبول برای نوروز اقدام فرمایید تا از بروز مسائل احتمالی در طول سفر جلوگیری گردد.

تور استانبول از مشهد زمینی

تور استانبول زمینی همچون تور هوایی استانبول هواداران خودش را دارد و بسیاری از گردشگران ایرانی به علت مقرون به صرفه بودن هزینه تور استانبول زمینی این تور را برای سفر به استانبول انتخاب می نمایند. در این میان عده ای هستند که برای کسب تجربه نو یا ترس از پرواز تمایل بیش تری نسبت به تور استانبول زمینی از خود نشان می دهند.

تور استانبول از مشهد گروهی ریلی

رزرو تور گروهی استانبول ما به صورت تور پکیج در تاریخ های برنامه ریزی شده به وسیله آژانس انجام خواهد گرفت (تور پکیج های گروهی ما دارای برنامه گشت تعیین ، وعده های غذایی ، و هزینه رفت و برگشت به همراه اقامت است و نگران هزینه گشت و وعده های غذایی خود نباشید) میتوانید سفر به استانبول را به همراه دوستان خود در اکو کمپ های یا هتل های رزرو شده استانبول همراه گشت های رایگان در سفر گروهی تجربه کنید و از سفر خود لذت ببرید.

رزرو حضوری و تلفنی تور استانبول

برای رزرو تور استانبول کافی است با شماره تلفن موجود در سایت تماس بگیرید یا به صورت حضوری نسبت به خرید تور اقدام کنید بعلاوه میتوانید به وسیله سایت نیز اقدام به رزرو فرمایید. پشتیبانان سایت در کمترین زمان ممکن جوابگوی شما خواهند بود.

راهنمای رزرو تور استانبول از سپهرسیر

برای سفر به استانبول علاوه بر رزرو به صورت حضوری و تلفنی، هم اکنون امکان رزرو آنلاین تور از سایت سپهرسیر نیز فراهم شده است اما این کار به دو روش امکانپذیر است ، روش اول: برای رزرو تور استانبول از وبسایت سپهرسیر کافیست وارد سایت Sepehrseir.com شوید در قسمت تور، مقصد مورد نظر خود، استانبول را انتخاب کنید تا تور های استانبول در غالب تور پکیج های آماده از مبداهای مختلف ایران برای شما نمایش داده گردد این پکیج ها شامل ترانسفر ، گشت استانبول ، هتل ، پرواز و بیمه هستند و میتوانید براساس فیلتر های موجود درسایت از جمله فیلتر انتخاب هزینه و تاریخ نتیجه جستجو را برای خود مرتب سازی کنید .در حال حاضر رزرو تور استانبول از مبدا های، تور استانبول از تهران ، تور استانبول از اصفهان ، تور استانبول از تبریز ، تور استانبول از مشهد ، استانبول از شیراز امکانپذیر است.

روش دوم رزرو تور استانبول از سپهرسیر، ساختن بسته مالی سفر خود است ، یعنی انتخاب هتل به صورت مجزا و دلخواه + پرواز استانبول + خدمات گشت مورد نظر خود با توجه به بودجه و تاریخ انتخابی خود است.

توجه داشته باشید هنگام رزرو از سایت مسئولیت هرگونه خروج از کشور به عهده مسافر است و پاسپورت مسافر باید حداقل 6 ماه اعتبار جهت خروج از کشور داشته باشد.

تور استانبول با مالی ترین قیمتها را از سایت سپهرسیر می توانید تهیه کنید. میتوانید مقرون به صرفه ترین تورهای ویژه استانبول با هتلهای متنوع و آفرهای ویژه را در سفر با سپهرسیر رزرو کنید .

هتل های استانبول در سایت سپهرسیر

استقبال مسافران از سفر به استانبول، و رونق گردشگری در این شهر و بعلاوه تمایل بیشتر مسافران به اقامت در هتل های نزدیک به مرکز شهر و بازارها در استانبول سبب ساخت هتل ها و مراکز اقامتی بسیاری در استانبول شده است تا جوابگوی احتیاج سلیقه های متفاوت در سفر به استانبول باشد. برترین هتل های استانبول هم مانند مراکز خرید و رستوران های آن درجه بندی دارند و مسافران بسته به بودجه ای که برای سفر در نظر گرفته اند، می توانند در آن اقامت نمایند. بهتر است بدانید محل اقامت شما در استانبول از تاثیرگذارترین موارد در سطح کیفیت تور است؛ آگاهی کامل از کیفیت و خدمات هتل، دوری و نزدیکی به مراکز خرید، دسترسی به ساحل و ستاره های هتل نیز از عوامل موثر در قیمت تور است و از اصلی ترین اطلاعاتی است که مسافر باید قبل از سفر بداند. می توانید در سایت سپهرسیر فهرست کاملی از هتل های استانبول را به همراه عکس و فاصله آن ها به مراکز سرگرمیی و خرید مشاهده و آنالیز فرمایید.

بعضی از برترین هتل های استانبول:

  • هتل سی وی کی پارک بسفر
  • هتل گزی بسفر
  • هتل اینترکانتیننتال استانبول
  • هتل گرند حیات استانبول
  • هتل میدتاون
  • هتل تکسیم متروپارک
  • هتل تایتانیک سیتی تکسیم

آژانس گردشگری سپهر به عنوان مجری تورهای داخلی، خارجی و گروهی ایرانگردی انواع تورها را با قیمتی مناسب برای شما عزیزان ارائه داده است و شما می توانید توانید همه تورهای داخلی و خارجی را از مبدا مشهد ازجمله تور کیش از مشهد ، تور استانبول از مشهد ، تور آنتالیا از مشهد ، تور قشم از مشهد ، تور دبی از مشهد ، تور چابهار از مشهد ، تور هرمز از مشهد و... را از وبسایت مجموعه به صورت آنلاین رزرو کنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 اسفند 1401 بروزرسانی: 21 اسفند 1401 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1672

به "تور استانبول از مشهد به همراه شرایط ویژه اقساط (همه روزه) سپهرسیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول از مشهد به همراه شرایط ویژه اقساط (همه روزه) سپهرسیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید