تهران جام قهرمانی دو ومیدانی بانوان کشور را به خانه برد

به گزارش مجله پیوند، محمد همتی در مصاحبه با خبرنگاران، اظهار کرد: در رقابت های دو و میدانی قهرمانی بزرگسالان بانوان کشور گرامیداشت زنده یاد ابراهیم نوح نژاد، با شرکت 160 ورزشکار در قالب 29 تیم در ماده های مختلف دو و میدانی در پیست دو و میدانی استادیوم امام خمینی (ره) اراک، جریان داشت شامگاه روز چهارشنبه با شناخت نفرات و تیم های برتر به کار خود انتها داد.

تهران جام قهرمانی دو ومیدانی بانوان کشور را به خانه برد

در نهایت این رقابت ها که به مدت 2 روز ادامه داشت، در ماده ده گانه، مارال عطاردی کیا از مرکزی، مریم خوش نیت از همدان و فاطمه محیطی زاده از تبریز به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در ماده 4 در 400، استان مرکزی بر سکوی نخست ایستاد، آذربایجان شرقی مقام دوم را کسب کرد و خراسان رضوی نیز بر سکوی سوم ایستاد.

در ماده هزار متر، پریچهر شاهی از تهران مقام نخست را کسب کرد. فاطمه میریان از کهکیلویه و بویر احمد و فاطمه چناری از همدان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در ماده پرتاب نیزه نیز نسترن امیدی مهر از اردبیل، هانیه اسدیان از کردستان و زهرا صیادی از کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب دوم و سوم شدند.

در ماده 3 هزار متر مانع، فاطمه نصری از اصفهان مقام نخست را کسب کرد. حدیثه رئوف و سمیرا خدا ترس هردو از خراسان رضوی در صندلی دوم و سوم ایستاد.

در ماده 200 متر، حمیده اسماعیل نژاد از گلستان، کژان رستمی از کردستان و مریم محبی از تهران به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در ماده 800 متر، مریم محمدی از زنجان بر سکوی نخست ایستاد. سپیده صارمی از همدان بر سکوی دوم و هانیه ثمری از مرکزی نیز در سکوت سوم قرار گرفتند.

در ماده پرش ارتفاع، مهدیه زعیمی از تهران مقام نخست را کسب کرد، مینا حسینی و مهسا کارگر هر دو از اردبیل به ترتیب دوم و سوم شدند

در ماده 400 مانع، شهلا محمودی از قزوین مقام نخست را کسب کرد. نرگس رستگاری از خراسان رضوی دوم شد و عاطفه صدر از آذربایجان شرقی در صندلی سوم ایستاد.

همتی اعلام کرد: در مجموع امتیازات رده بندی تیمی، تهران با کسب پنج طلا، چهار نقره و یک برنز به عنوان فاتح این دوره از رقابتها بر سکوی نخست ایستاد، اصفهان با کسب چهار طلا، یک نقره و یک برنز نایب قهرمان شد و خراسان رضوی با کسب سه طلا، 2 نقره و سه برنز بر سکوی سوم ایستاد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1133

به "تهران جام قهرمانی دو ومیدانی بانوان کشور را به خانه برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهران جام قهرمانی دو ومیدانی بانوان کشور را به خانه برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید