ثقفی: برگزاری کلاس آموزشی تا بازگشایی مدارس ممنوع است

به گزارش مجله پیوند، سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: هر گونه فعالیت فوق برنامه آموزشی در مدارس شهر تهران در این ایام تا بازگشایی مدارس کاملاً ممنوع است.

ثقفی: برگزاری کلاس آموزشی تا بازگشایی مدارس ممنوع است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، مسعود ثقفی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی و سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به توصیه ستاد مرکزی مبارزه با کرونا در کشور، شرایط شنماینده ای از نظر شیوع کرونا وجود دارد و هر روز شاهد افزایش آمار مسائل در ارتباط با این بیماری هستیم و از آنجایی که بحث سلامت دانش آموزان برای ما بسیار مهم است و اولویت اول ما در بحث تربیت فرزندانمان شرایط جسمی و روحی آنهاست، اعلام می کنیم که هر گونه فعالیت فوق برنامه آموزشی در مدارس شهر تهران در این ایام تا بازگشایی مدارس کاملاً ممنوع است.

وی ادامه داد: هیچ مدرسه ای اجازه ندارد که کلاس های حضوری برای دانش آموزان برگزار کند و در آن ها کلاس های آموزش حضوری داشته باشد. بنابر این ممنوعیت برگزاری هر گونه کلاس حضوری و آموزشی درسی حضوری را اعلام می کنیم و اگر والدین محترم با مواردی بر خلاف این موضوع روبرو شدند و مدرسه ای تخلف کرد و اقدام به برگزاری اینگونه کلاس ها کرد، بلافاصله با شماره 88964006 تماس بگیرند و شکایت را اعلام نمایند و بازرسین ما بلافاصله حضور پیدا می نمایند و با متخلفین برخورد می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 551

به "ثقفی: برگزاری کلاس آموزشی تا بازگشایی مدارس ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثقفی: برگزاری کلاس آموزشی تا بازگشایی مدارس ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید