جزیره موز قطر؛ جزیره ای زیبا و تفریحی در حاشیه خلیج فارس

به گزارش مجله پیوند، به جرات می توان گفت برای گردش در حاشیه خلیج فارس، دوحه بدلیل وجود جاذبه های متنوع در کنار امکانات رفاهی و تفریحی که روز به روز نیز بر کمیت و کیفیت آنان افزوده می گردد، یکی از بی مثالها خواهد بود. اگر تا دیروز از لاکچری بودن در دوحه تنها به ماشین سواری در جاده های خاکی و شنی، حضور در ایستگاه های ساحلی و همچنین برند بازی در مجلل ترین هایپرها اشاره داشتیم، اینک می خواهیم با معرفی یک جاذبه دوست داشتنی یعنی جزیره موز قطر، توجه شما مخاطبان گرامی را به این منطقه ای سوپر لاکچری آسیا بیش از پیش جلب نماییم. با ما در مقاله جزیره موز در قطر همراه شوید تا بدانید که جزیره موز کجاست و چه جذابیت هایی دارد.

جزیره موز قطر؛ جزیره ای زیبا و تفریحی در حاشیه خلیج فارس

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

جزیره شگفت انگیز دوحه

پیش از هر چیزی باید بدانید که به این دلیل نام این جزیره کوچک و مصنوعی را موز گذاشته اند که از ظاهری هلالی شکل برخوردار است. جزیره موز در قطر یک پروژه کاملا سودآور از نظر قطری ها بوده که در سال 2015 میلادی با تمام کم و کاستی های موجود، به مرز بهره برداری رسید و از 2015 به این طرف، با جلب نظر سرمایه گذاران خارجی و همچنین شیوخ متمول عرب خیلی زودتر از آنچه که فکرش را کنید، تبدیل به یک ریزورت سوپر لاکچری نه تنها در آسیا بلکه در کل دنیا شد تا جایی که امروزه می توان نام جزیره موز قطر را درصدر اغلب فهرستهای مسافرتی لوکس مشاهده کرد.

این مقصد رویایی در حال حاضر برای مدت زمان مشخصی به هتل آنانتارای تایلند واگذار شده است. برای رفتن به سوی آن می توان از قایقهای شخصی استفاده کرد یا با استفاده از قایقهایی موسوم به کاتاماران از بندر دوحه به سویش حرکت کرد. اگر پیروز به اجاره قایق شخصی برای رسیدن به چنین جزیره موز قطر نشدید، می توانید به وسیله کاتامارانها و با بهره مندی از سرویسهای خدماتی مانند قهوه اصیل عربی و مقداری خرما بدان دست یابید. معمولا به هنگام ورود افراد غیر بومی به جزیره موز در قطر برای خوش آمدگویی به آنان، طبال ها شروع به نواختن می نمایند که این نقطه شروع لذت بردن بحساب می آید.

امکانات تفریحی جزیره

هرچه از امکانات و لذت های تفریحی نهفته شده در جزیره موز قطر برایتان بگوییم، باز کم است! شما در این جزیره هلالی شکل علاوه بر گشت و گذار و انجام تفریحات ساحلی در ساحل 800 متری با شن هایی تمیز و شیشه ای، می توانید خود و دیگر همسفرانتان را با انجام انواع و اقسام تفریحات آبی که در این ریزورت ساحلی سوپر لاکچری برایتان در نظر گرفته شده، حسابی سرگرم کنید. در آبهای تمیز حوالی این جزیره به شنا، غواصی سطحی و عمقی، کایاک سواری، پارو زدن ایستاده و همچنین موج سواری بپردازید و اگر هم از دسته کسانی هستید که حتما باید سوغاتی از سفرتان را در شبکه های اجتماعی به انتشار بگذارید و لذت خود را با سایر دوستانتان شریک شوید، می توانید از تاب سواری در قسمتهای کم عمق جزیره عکس بگیرید.

البته براساس مقاله جزیره موز کجاست، ذکر این نکته نیز لازم و لازم است که در جزیره هلالی همه چیز موجود است به جز نوشیدنی های الکلی! یادتان باشد قطر با تمام تجمل گرایی های خود، از جمله کشورهای وفادار به دین اسلام بوده و نباید در آن به انجام کارهایی مخالف با شان مسلمانان پرداخت! به غیر از این مورد، دیگر خیالتان آسوده باشد که همه چیز در طول مدت اقامت در این جزیره برایتان مهیا خواهد بود. شما می توانید در رستورانهای باکیفیت و لوکس جزیره با انواع و اقسام نوشیدنی های غیر الکلی و غذاهای حلال آسیایی و همچنین بین المللی روبرو شوید، گلف بازی کنید و با ماشین های کوچک گلف به این سو و آن سو حرکت نمایید.

البته، براساس مقاله جزیره موز کجاست از قلم نیاندازید که در این جزیره تفریحات دیگری نظیر فوتبال دستی، سالن مخصوص بولینگ با لاین های متعدد، سالن بیلیارد و همچنین سینما با گنجایشی 20 نفره با جایگاه هایی با قابلیت تنظیم جهت لم دادن راحت نیز وجود داشته که باید به تمام اینها، استخر مجهز به سرسره های آبی را نیز اضافه نماییم.

اماکن اقامتی موجود در جزیره

با توجه به گران قیمت بودن لحظه لحظه حضور در جزیره موز، خیلی دور از انتظار نیست که همه کسی نتواند از عهده خرج و مخارج اقامت در آن بر بیاید! به همین خاطر، در اغلب اوقات سال جزیره از جوی کاملا آرام و خلوت برخوردار است. روی هم رفته، چیزی بالغ بر 140 فضای اقامتی که شامل اتاق ها، سوئیت ها، ویلاها و همچنین بانگالوها می گردد، در این جزیره بچشم می خورد که همگی در تناسب با معماری دنیا عرب طراحی و ساخته شده اند و بطور کلی، از امکاناتی نظیر پرده برقی، تلویزیون LCD، حمام عربی، قهوه ساز و سرویس بهداشتی فرنگی برخوردار هستند.

براساس مقاله جزیره موز کجاست بد نیست بدانید اغلب اتاق های اقامتی جزیره موز با متراژ 55 و بانگالوهای آن نیز با مساحتی حدودا 360 متری بر روی آب ساخته شده اند و تنها تصور اقامتی ایمن بر روی آب می تواند ذهن خسته بسیاری از شما گردشگران عزیز را آرام نماید.

کلام آخر

بد نیست به عنوان جملات انتهای در مورد توصیف زیبایی و جذابیت های موجود در جزیره موز دوحه به این نکته توجه کنیم که قطری ها در اصل هدفشان از ایجاد چنین ریزورت تفریحی و البته گران قیمتی، خدمت به گردشگرانی بوده که بصورت خانوادگی مسافرت می نمایند و لذت همه چیز را در با هم بودن می دانند.

طبق گفته مدیر بخش بازاریابی پروژه ساخت جزیره موز دوحه، به محض انتها یافتن عملیات ساخت این جزیره مصنوعی و اعلام افتتاح آن در سال 2015 میلادی، چیزی در حدود 1.4 میلیون نفر به این بهشت قطری سفر نموده و اقامتی چند روزه را در آن تجربه کردند. بعد از گردشگران قطری، این گردشگر های سه کشور آلمان، روسیه و همچنین انگلیس بودند که بالاترین آمار مسافرین را به خود اختصاص داده اند. از قلم نیافتد که جزیره همه روز میزبان قطری هایی است که از شر گرما، شلوغی شهر و آفتاب سوزان به این مکان لاکچری مراجعه و چند ساعتی را در مراکز سلامتی و اسپاهایش سپری می نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 489

به "جزیره موز قطر؛ جزیره ای زیبا و تفریحی در حاشیه خلیج فارس" امتیاز دهید

1 کاربر به "جزیره موز قطر؛ جزیره ای زیبا و تفریحی در حاشیه خلیج فارس" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره موز قطر؛ جزیره ای زیبا و تفریحی در حاشیه خلیج فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید