حجم اینترنت ماهیانه دانشجویان دانشگاه علم و صنعت افزایش یافت

به گزارش مجله پیوند، حجم ترافیک اینترنت ماهانه دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ایران برای مقاطع تحصیلی دکترای تخصصی، کارشناسی ارشد و کارشناسی افزایش یافت.

حجم اینترنت ماهیانه دانشجویان دانشگاه علم و صنعت افزایش یافت

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه علم و صنعت ایران گفت؛ به منظور ارائه خدمات به دانشجویان و با هدف ایجاد بستر برای توسعه فعالیت های علمی و تحقیقاتی دانشجویان، مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه علم و صنعت ایران اقدام به افزایش حجم ترافیک اینترنت دانشجویان کرد.

براین اساس حجم ترافیک اینترنت ماهانه دانشجویان دانشگاه علم وصنعت ایران برای مقاطع تحصیلی دکترای تخصصی، کارشناسی ارشد و کارشناسی به ترتیب 40، 30 و 20 گیگابایت مشخص شد.

دانشجویان گرامی جهت اطلاع از جزئیات بیشتر در مورد سیاست های پهنای باند اینترنت دانشگاه علم و صنعت ایران می توانند در پرتال مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه علم و صنعت ایران به آدرس https://its.iust.ac.ir/TOS مراجعه نمایند.

بعلاوه به اطلاع می رساند که با هدف بهبود شرایط پهنای باند (سرعت) اختصاص داده شده به دانشجویان، معاونت دانشجویی دانشگاه در تعامل با مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات در حال ساماندهی و ارتقا شرایط پشتیبانی از شبکه اینترنت سرا های دانشجویی بوده که متعاقبا در این خصوص اطلاع رسانی می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 اسفند 1400 بروزرسانی: 18 اسفند 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1435

به "حجم اینترنت ماهیانه دانشجویان دانشگاه علم و صنعت افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حجم اینترنت ماهیانه دانشجویان دانشگاه علم و صنعت افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید