خبرنگاران افزایش ابتلای کارمندان بانک های گلستان به کرونا

به گزارش مجله پیوند، گرگان - خبرنگاران - رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اظهار نگرانی از افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در بانک های این استان گفت که تا به امروز 2 شعبه بانک در این استان به علت ابتلای کارمندان به ویروس کووید 19 تعطیل شد.

خبرنگاران افزایش ابتلای کارمندان بانک های گلستان به کرونا

عبدالرضا فاضل روز شنبه با ارسال گزارشی به خبرنگاران ابراز داشت: همه کارمندان یکی از بانک های گنبدکاووس و شش کارمند از هفت کارمند یک بانک در گرگان کرونا گرفتند و به همین دلیل فعالیت این شعب تا اطلاع بعدی متوقف شد.

وی تعداد افراد بستری در بیمارستان های گلستان به علت ابتلا به کرونا را 635 نفر اظهار داشت و ادامه داد: فرایند افزایشی تعداد مبتلایان به کووید 19 در استان همچنان ادامه دارد و در این شرایط افزایش تعداد شهرهای قرمز کرونایی از هشت شهر فعلی دور از انتظار نیست.

وی شرح داد: بانک ها به دلیل تجمع بالا و رد و بدل شدن زیاد اسکناس و مسکوکات از مراکز اصلی و کانون تجمع ویروس کرونا است که همه باید مراقب باشند.

دکتر فاضل گفت: دیروز 6 نفر در گلستان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده و 63 نفر از بیمارستان مرخص شدند.

وی از مردم خواست برای در امان ماندن از کرونا در تجمعات و مجالس عزا و عروسی شرکت نکنند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز شنبه گفت که تا به امروز 237 هزار و 878 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 148 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 11 هزار و 408 نفر رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 567

به "خبرنگاران افزایش ابتلای کارمندان بانک های گلستان به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران افزایش ابتلای کارمندان بانک های گلستان به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید