دستاوردهای حوزه آموزش و یادگیری به بازار وصل می گردد

به گزارش مجله پیوند، خبرگزاری خبرنگاران-خانه خلاق و نوآوری راه ابریشم در حوزه تخصصی آموزش و یادگیری فعالیت دارد و با جذب و اجرایی کردن ایده های نوآورانه در این حوزه، ضمن خدمات آموزشی گسترده ای که به مخاطبان خود ارائه می دهد، زمینه ارتباط تیم ها و افراد نوآور و فناور به بازار کار را فراهم می نماید.

دستاوردهای حوزه آموزش و یادگیری به بازار وصل می گردد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، این خانه خلاق و نوآوری که با حمایت های ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در آبان ماه سال جاری افتتاح شد، ضمن فعالیت چند تیم خلاق در درون خود، از ایده های نوآورانه فعالان این حوزه نیز حمایت نموده است.

یاسر قرائی مدیر خانه خلاق و نوآوری راه ابریشم با اعلام اینکه هدف این خانه، ابتدا، ایجاد نوآوری در حوزه آموزش و سپس فناوری است، گفت: با توجه به ارتباطی که با بدنه آموزشی کشور برقرار نموده ایم، پیروز شدیم نیازهای این حوزه را احصاء کنیم و در حوزه خانواده، مربی و یادگیری دانش آموز، خدماتی را ارائه دهیم.

قرائی با اشاره به اینکه موضوع دیگر فعالیت این خانه، وصل کردن صاحبان ایده های نوآورانه و فناورانه به بازار کار است، اضافه کرد: ما به کسانی که ایده های اجرایی نوآورانه در حوزه آموزش و یادگیری دارند، یاری می کنیم تا کسب وکار آنها رونق بگیرد. به همین علت است که تاکید داریم تا محصولات خود را با نظر ما به جلو پیش ببرند تا بتوانند به بازار وصل شوند.

مدیر خانه خلاق و نوآوری راه ابریشم با اشاره به حمایت های ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری، گفت: حوزه آموزش و یادگیری، جامعه بزرگی دارد اما اندازه توجه به آن چندان مطلوب نیست که یک علت آن، می تواند دیربازده بودن طرح ها و ایده ها در این حوزه باشد.

به همین علت تقاضای صبر بیشتر در گزارش دادن و توسعه فضای میدانی در این حوزه را داریم. این حوزه، متقاضیان بسیاری دارد و حمایت های بیشتر سبب می گردد تا تیم های بیشتری زیر چتر خانه های خلاق قرار بگیرند.

قرائی به استقبال بسیار خوب علاقمندان این حوزه از فراخوان جذب و استقرار ایده های خانه خلاق و نوآوری راه ابریشم اشاره نمود و گفت که به فاصله یک هفته پس از انتشار اولیه فراخوان، آنها توانسته اند ایده های نوآورانه 10 تیم خوب را ارزیابی نمایند.

بر مبنای فراخوان خانه خلاق و نوآوری راه ابریشم، تیم های خلاق، صاحبان ایده، کسب وکارها و علاقمندان به حوزه نوآوری و فناوری های آموزشی، می توانند تا تاریخ 27 اسفندماه 1400 به وسیله بخش ثبت نام خانه خلاق و نوآوری راه ابریشم اقدام نمایند.

پس از تکمیل فرم، ارزیابی اولیه در خصوص تیم و ایده انجام گرفته و برای برگزاری جلسه اولیه با علاقمندان تماس گرفته می گردد.

به نقل از روابط عمومی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، خانه خلاق و نوآوری راه ابریشم، به عنوان نخستین خانه خلاق در حوزه نوآوری و فناوری های آموزشی در کشور، از ایده های افراد خلاق و صاحب ایده بهره می برد و آنها را به بازار وصل می نماید. 350 مرکز در کل کشور از خدمات آموزشی این پلت فرم استفاده می نمایند. این خانه حامی ایده های نوآورانه آموزشی است و از بچه ها 7 ساله تا بزرگ سالان را تحت پوشش قرار می دهد

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1516

به "دستاوردهای حوزه آموزش و یادگیری به بازار وصل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستاوردهای حوزه آموزش و یادگیری به بازار وصل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید