تجاری سازی طرح های نوآورانه نانو تسهیل شد

به گزارش مجله پیوند، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه فناوری نانو برای توسعه محصولات نوآورانه برنامه ای طراحی نموده است که نانومچ عنوان آن است. تسریع و تسهیل در تجاری سازی محصولات نانو و حمایت از فناوران و شرکت های نوپا اهداف آن است.

تجاری سازی طرح های نوآورانه نانو تسهیل شد

4 بسته حمایتی در این برنامه تعریف شده که شامل بسته های تسهیلات، خدمات، مشاوره و آموزش است. فناوران متناسب با احتیاج خود می توانند از این بسته ها استفاده نمایند. البته این احتیاج توسط نانومچ با توجه به شناختی که از سطح هر فناوری و فرایند پیشرفت آن وجود دارد و برحسب زمان و شرایط جاری تشخیص داده می گردد و خدمت مورد نظر در اختیار فناور قرار می گیرد.

برنامه نانو مچ هر سال با انتشار فراخوانی اقدام به دریافت طرح های فناورانه می نماید. در امسال فراخوان مرحله دوم دوره هشتم این برنامه اعلام شد و طرح ها در حال ارزیابی هستند تا به زودی برگزیده ها معرفی شوند.

این طرح ها ارزیابی می شوند و طرح های تأیید شده از مجموعه تسهیلات، حمایت ها و زیرساخت های مورد احتیاج برای پیشبرد و توسعه طرح بهره مند می شوند.

در نانومچ کوشش شده است تا در قالب یک برنامه دائمی بتوان آموزش ها و زیرساخت های لازم را در اختیار تیم ها قرار داد و این محصولات را به صنعت و بازار رساند. این طرح ها براساس معیارهای ارزیابی مختلف مورد آنالیز قرار می گیرند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 197

به "تجاری سازی طرح های نوآورانه نانو تسهیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجاری سازی طرح های نوآورانه نانو تسهیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید