دکوراسیون اتاق خواب پسرانه با طراحی و تزئین شیک و مدرن

به گزارش مجله پیوند، طراحی و ترئین دکوراسیون اتاق خواب پسرانه کار به مراتب راحت تری از طراحی اتاق خواب دخترانه است. شما در اتاق خواب پسرانه قادر خواهید بود از بیشتر رنگ ها (عمدتا رنگ های سرد) بهره ببرید و در زمینه کانسپت و تم طراحی هم می توانید موضوعاتی از قبیل ورزش (فوتبال، بسکتبال و …) یا داستان های علمی تخیلی مورد علاقه پسران را بکارببرید. برای دیوارها می توانید از رنگ های بسیار متنوعی بهره ببرید اما شاید رنگی آبی تیره یکی از مناسب ترین گزینه ها برای دکوراسیون اتاق پسرانه باشد، البته ترکیب رنگ آبی تیره در کنار نارنجی، سفید، قرمز، مشکی، زرد و سبز محیط بسیار زیبایی را مخصوص اتاق های پسرانه ایجاد خواهد نمود. برای تزئین دیوارها می توانید پوسترهایی از بازیکنان معروف فوتبال یا تیم محبوبشان (آرسنال، بارسلونا، رئال مادرید و …) بهره ببرید و همیچنین پوستر بازیگران یا قهرمانان فیلم های کامیک بوکی مورد علاقه آنها را بروی دیوار نصب کنید. بجای پوسترها و عکس ها، برای راحت تر شدن کار می توانید از استیکرهای یا تابلوچسب ها نیز بهره ببرید و موضوع مورد علاقه تان را بروی دیوار اتاق نصب کنید.

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه با طراحی و تزئین شیک و مدرن

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

برای کف اتاق، پهن کردن یک قالیچه بهترین گزینه خواهد بود و به شکل گیری بهتر تم اتاق یاری زیادی خواهد نمود. انتخاب مبلمان اتاق مانند تخت خواب نیز تا حدود زیادی به فضای موجود در اتاق و سن پسران بستگی دارد. برای اتاق پسرانه، تخت خواب هایی با استحکام زیاد شدیدا توصیه می گردد، همچنین سعی کنید روی تخت خواب را با بالش ها و پتوهای متعدد پر نکنید زیرا به مرور زمان بجای اینکه روی تخت قرار بگیرند به گوشه های اتاق و روی زمین پرتاب خواهند شد! بنابراین تا جایی که می توانید دکوراسیون تخت خواب را ساده نگه دارید و از وسایل خواب کمتری استفاده کنید. در کنار نصب عکس های مرتبط با تم اتاق خواب بروی دیوار باید از قفسه ها و شلف های نگهداری وسایل دکوراتیو نیز استفاده کنید. این قفسه ها یاری بسیار زیادی به تمیز نگه داشتن و مرتب نشان دادن اتاق خواب پسرهای جوان خواهد نمود. در شکل های زیر مدل های متنوعی از دکوراسیون اتاق پسرانه را مشاهده خواهید کرد.

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

منبع: اتاق
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 683

به "دکوراسیون اتاق خواب پسرانه با طراحی و تزئین شیک و مدرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون اتاق خواب پسرانه با طراحی و تزئین شیک و مدرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید