راهنمای خرید کولرگازی برای خانه

به گزارش مجله پیوند، به همین دلیل اگر به فکر خرید یک کولرگازی جدید برای خانه خود هستید ولی برای انتخاب دستگاهی که تمام ایده ال های شما را داشته باشد سردرگم شده اید، اصلا نگران نباشید. در این مطلب ما در گلدیران قصد داریم درباره راهنمای خرید کولر گازی راهنمایتان کنیم تا به راحتی بتوانید برای انتخاب کولرگازی تصمیم گیری کنید.

راهنمای خرید کولرگازی برای خانه

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

چه نوع کولر گازی را برای خانه انتخاب کنید؟

قبل از هر چیز بهتر است بدانید که ما 4 نوع کولرگازی داریم که هر کدام از آن ها، مناسب برای فضا و کاربری خاص خود هستند. کولر گازی ها به 4 دسته کولر گازی پنجره ای، کولر گازی پرتابل، کولر گازی اسپیلت و کولرهای ایستاده تقسیم می شوند.

باتوجه به اینکه بعضی، کولرگازی های اسپیلت کاربرد گرمایشی برای فصل سرد را هم دارند انتخاب کولرگازی اسپلیت برای محل های مسکونی معمولا می تواند انتخاب بهتری باشد.

برای خرید کولر گازی در محیط مسکونی به چه شرایطی باید دقت کنید؟

برای انتخاب کولرگازی باید به نوع کاربری محل مورد استفاده، یعنی در چه محلی قرار است دستگاهِ خریداری شده نصب گردد، شهر محل نصب کولرگازی، میزان تابش نور خورشید در آن محل، تعداد افراد ساکن در محل کولرگازی و شکل هندسی محیط نصب دستگاه دقت کنید. برای اینکه به طور کامل با تمام جزئیات نام برده شده آشنا شوید می توانید در مقاله کامل ترین راهنمای خرید کولر گازی ما ، اطلاعاتتان را در این زمینه بالا ببرید.

باتوجه به تنوع شرایط آب و هوایی هر شهر در کشورمان، انتخاب کولر گازی نیز متفاوت می گردد. بهترین راهنما خرید کولرگازی در این موارد، پرسش از کارشناسان فروشگاه های مجاز گلدیران می باشد، تا باتوجه به شهر و فضای مورد نظر انتخاب درستی انجام دهید.

ظرفیت مناسب کولرگازی؟

برای انتخاب و خرید کولرگازی نکته ای که حائز اهمیت است این است که بدانید با توجه به متراژ خانه و فضای محیط خود، کولرگازی چند هزار بخرید تا سرمایش مورد نظر و دلخواه شما را داشته باشید. ضروری است دقت داشته باشید که برای هر متراژ و فضای محیط، باتوجه به شرایط آب و هوایی و میزان تابش آفتاب، کارشناسان کولرگازی نظرات مختلف می دهند. مثلا برای محیط مسکونی متراژ 12 متر مربع که تابش مستقیم آفتاب بر روی آن وجود دارد، باتوجه به ظرفیت سنجی تقریبی برای آن، کولر ال جی 9000 BTUمی تواند یکی از گزینه های مناسب باشد.

درنهایت بهتر است برای اینکه انتخاب صحیح و درست انجام دهید علاوه بر مطالعه راهنمای خرید کولر گازی، حتما از هدایت کارشناسان متخصص در فروشگاه های مجاز گلدیران بهره ببرید.

آیا باید به نوع کمپرسور کولر گازی دقت کنیم؟

برای خرید کولر گازی بهتر است خیلی نگران نوع کمپرسورها نباشید. ما در راهنمای خریدِ کولرگازی توصیه می کنیم که بهتر است کولر گازی دارای کمپرسور اینوتر را خریداری کنید. کولرگازی های اینورتر ال جی تقریبا 65 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می نمایند.

معمولا بدون استفاده از فناوری اینورتر بر روی کولرگازی ها هیچ یک از دستگاههای تهویه مطبوع، قابلیت دستیابی به سطح مصرف انرژی بالاتر از Bرا ندارند.

مصرف برق کولرگازی را چقدر باید جدی گرفت؟

با توجه به اینکه معمولاکولر گازی ها مصرف برق بالایی دارند حتما باید به نکاتی در هنگام خرید دقت کنید. بد نیست بدانید که باتوجه به حساسیت افراد در میزان مصرف انرژی کولرگازی، بسیاری از شرکت های سودجو از این حساسیت سوء استفاده کرده و با درج اطلاعات غیر صحیح, میزان مصرف انرژی محصولات خود را به میزان قابل قبول اعلام می نماید و مشتریان خود را گمراه می نمایند. بدین منظور، نحوه محاسبه میزان مصرف انرژی (برق) کولرهای گازی و اطلاع رسانی دقیق به مشتری از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. که برای اطلاع دقیق از این نحوه محاسبه ما در مقاله راهنمای خرید کولر گازی به این محاسبه پرداخته ایم.

چرا خرید کولرگازی بدون گارانتی توصیه نمی گردد؟

خرید کولرگازی گارانتی دار علاوه بر اینکه خیال شما را از انتخاب درست راحت می نماید، در زمان خرابی و تعمیرات نیز دیگر احتیاج نیست تا به سراغ تعمیرکاران محلی و نابلد بروید. بلکه با یاری کارشناسان متخصص محصول، به راحتی می توانید مشکل دستگاه را حل کنید. شاید هنگام خرید فکر کنید کولر گازی بدون گارانتی با مقداری هزینه پایین تر به نفع شما شده است. اما متاسفانه با این خرید، مجبور به تقبلِ هزینه های بالاتر در هنگام مسائل آن می شوید چون قطعات اصلی دستگاه و تعمیر کار متخصص را به راحتی پیدا نخواهید کرد.

با چشمانی باز خرید کولر گازی را انجام دهید

امیدواریم که با مطالعه این مطلب بتوانید تصمیم بهتری را برای خرید کولر گازی بگیرید. پس از انتخاب حدودی محصول مورد نظر خود، حتما از کارشناس متخصص این محصول نیز هدایت بگیرید.

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 816

به "راهنمای خرید کولرگازی برای خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید کولرگازی برای خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید