راه اندازی رشته آموزش گیاهان دارویی در لنگرود

به گزارش مجله پیوند، خبرنگاران/گیلان رئیس علمی کاربردی جهاددانشگاهی لنگرود، از راه اندازی رشته آموزش گیاهان دارویی در آینده نزدیک اطلاع داد و گفت: در حال حاضر 200 دانشجو در شش کد رشته این مرکز مشغول تحصیل هستند.

راه اندازی رشته آموزش گیاهان دارویی در لنگرود

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

سعید اروندی در حاشیه ملاقات با نماینده شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به شرایط آموزشی و فیزیکی مرکز علمی و کاربردی جهاددانشگاهی لنگرود، اظهار کرد: مرکز علمی و کاربردی جهاددانشگاهی لنگرود از سال گذشته 280 درصد افزایش پذیرش دانشجو داشته و تعداد دانشجویان برای سطح بندی این مرکز به حد نصاب رسیده است.

وی از اختصاص قطعه زمین 1700 مترمربعی در منطقه پرشکوه لنگرود به این مرکز اطلاع داد و توضیح داد: به دنبال راه اندازی مرکز تولیدات گیاهان دارویی و دوره های کارآفرینی و کاربینی در این مرکز هستیم.

رئیس مرکز علمی و کاربردی جهاددانشگاهی لنگرود، گفت: در حال حاضر بالغ بر 200 نفر در دوره های کوتاه مدت این مرکز که دارای بازار کار است شرکت کردند.

اروندی، با اشاره به برگزاری دوره های تکنسین داروخانه و فوریت های پزشکی، یادآور شد: با توجه به آزاد شدن سهام عدالت، دوره های آموزشی ویژه بورس برای عموم مردم برگزار خواهد شد و بسیار سودمند است.

وی با بیان اینکه 200 دانشجو در مرکز علمی و کاربردی جهاددانشگاهی لنگرود تحصیل می نمایند، ادامه داد: دانشجویان این مرکز در شش کد رشته شامل فناوری اطلاعات(IT)، مدیریت امور اداری، تربیت مربی پیش دبستانی، مدیریت امور فرهنگی، مددکاری اجتماعی تحصیل می نمایند.

رئیس مرکز علمی و کاربردی جهاددانشگاهی لنگرود، از راه اندازی رشته آموزش گیاهان دارویی در آینده نزدیک اطلاع داد و گفت: درخصوص ادغام دو مرکز علمی و کاربردی جهاددانشگاهی لنگرود و رودسر هنوز تصمیمات نهایی نشده و احتمال برگزاری دوره های کوتاه مدت در رودسر و دوره های بلندمدت در لنگرود وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 541

به "راه اندازی رشته آموزش گیاهان دارویی در لنگرود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی رشته آموزش گیاهان دارویی در لنگرود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید