رزرو هتل داخلی به سرویس های خبرنگاران اضافه شد

به گزارش مجله پیوند، کمتر کسی است که در طول سال برای یک بار هم که شده، به فکر سفر نیفتد و برای بازدید از شهر یا کشوری خاص برنامه ریزی نکند. وقتی از برنامه ریزی برای سفر صحبت می کنیم با دو سوال اساسی روبرو می شویم: چگونه به مقصد برسیم؟ و در کجا اقامت کنیم؟. خبرنگاران مدت ها است با سرویس های خرید بلیط هواپیما خارجی و رزرو هتل خارجی دغدغه شما را در این زمینه برای سفر به خارج از کشور رفع نموده است. پس از آن هم با ارائه سرویس خرید بلیط هواپیما داخلی کوشش کردیم تا در سفرهای داخلی هم همراه شما باشیم و حالا نوبت آن رسیده است تا با جدیدترین سرویس خبرنگاران، یعنی رزرو هتل داخلی، دغدغه اقامت در شهرهای مختلف ایران را هم نداشته باشید. در ادامه شما را با این سرویس بیشتر آشنا می کنیم.

رزرو هتل داخلی به سرویس های خبرنگاران اضافه شد

سرویس رزرو هتل داخلی خبرنگاران چه مزایایی دارد؟

رزرو هتل داخلی در خبرنگاران مزایایی برای شما در پی دارد که تجربه رزرو و اقامتتان را شیرین و لذتبخش می نماید. از این مزایا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

صرفه جویی در زمان

به جای آنکه به دفاتر خدمات مسافرتی مختلف مراجعه کنید و یا با آن ها تماس بگیرید، از یک رایانه شخصی، تبلت یا گوشی و اینترنت بهره ببرید. در حالی که با لباس راحتی در خانه نشسته اید یا در محل کارتان هستید، به خبرنگاران مراجعه کنید و به راحتی رزرو خود را انجام دهید. دیگر نه خبری از ترافیک است و نه انتظار پشت خط تلفن، آزارتان می دهد.

مقایسه آنی خدمات و امکانات هتل ها

پس از مراجعه به خبرنگاران و آغاز جستجو در میان هتل های مقصد مورد نظرتان، فهرستی از هتل های آن شهر را مشاهده خواهید کرد. در لحظه می توانید هتل های این فهرست را با هم مقایسه کنید و آن ها را از نظر امکانات و خدمات مورد ارزیابی قرار دهید.

رصد قیمت ها و کاهش هزینه ها

تحقیقات نشان می دهند که قیمت برای 70 درصد افراد جامعه اهمیت بالایی دارد. ما با توجه به این احتیاج، امکان مقایسه قیمت ها را هم برای شما فراهم نموده ایم. فهرستی که در خبرنگاران به شما نمایش داده می گردد از مقرون به صرفه ترین تا گران ترین هتل مرتب شده تا مقایسه برای شما آسان تر گردد. می توانید با مقایسه قیمت هتل ها هر کدام را که مناسب بودجه تان است، در لحظه رزرو کنید. دیگر احتیاجی به تماس های مکرر و دریافت اطلاعات از دفاتر خدمات مسافرتی نیست، چرا که همه چیز پیش روی شما قرار گرفته است.

پشتیبانی 24 ساعته خبرنگاران

در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته آماده پاسخگویی به سوالات و برطرف مسائل احتمالی شما هستیم. بنابراین رزروتان را با خیال راحت انجام دهید.

خواندن نظرات و تجربیات اقامت

یکی از مهم ترین مزایایی که با رزرو هتل داخلی در خبرنگاران از آن بهره مند می شوید، تماشا نظرات دیگران در خصوص هتل مورد نظر شماست. مهمانانی که پیش از شما در این هتل اقامت داشته اند، به خدمات هتل امتیاز داده و تجربه اقامتشان را با همه به اشتراک می گذارند. این کار به شما یاری می نماید تا به تجربیات واقعی از اقامت در هتل مورد نظرتان دسترسی داشته باشید و با چشم بازتر و خیال راحت تر دست به انتخاب هتل و رزرو آن بزنید.

تماشا تصاویر فضاهای مختلف هتل

در سال های گذشته، هنگامی که قصد داشتید با یک هتل و فضاهایش آشنا شوید، به هتل مراجعه می کردید و نگاهی به قسمت های مختلف آن می انداختید. امادر رزرو آنلاین هتل داخلی، می توانید تصاویر اتاق ها، لابی، فضای سبز، رستوران و … را ببینید و بر اساس آن ها برای رزرو تصمیم بگیرید.

چگونه می توانیم رزرو هتل داخلی را در خبرنگاران انجام دهیم؟

برای استفاده از این سرویس خبرنگاران، در صفحه اصلی سایت، روی منوی هتل کلیک کنید و به بخش هتل داخلی بروید. حالا نام شهر، تاریخ سفر، تعداد نفرات و تعداد اتاق ها را وارد کنید و روی گزینه جستجو بزنید. فهرستی از هتل های دارای ظرفیت در بازه زمانی مورد نظر شما، برایتان به نمایش درمی آید. با کلیک روی نام هر هتل، اطلاعات کامل آن را می توانید ببینید. در نهایت هتل خود را انتخاب کنید و رزرو را انجام دهید. پس از وارد کردن مشخصات مسافران و پرداخت هزینه، واچر هتل را دریافت کنید.

خبرنگاران چه خدمات دیگری ارائه می دهد؟

رزرو هتل داخلی جدیدترین سرویس خبرنگاران است و پیش از این فروش بلیط هواپیما داخلی، فروش بلیط هواپیما خارجی، فروش بلیط قطار خارجی، رزرو هتل خارجی و فروش بیمه مسافرتی هم جزو خدمات این مجموعه بوده اند.

بهاره فلاح

منبع: فلای تودی
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1332

به "رزرو هتل داخلی به سرویس های خبرنگاران اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزرو هتل داخلی به سرویس های خبرنگاران اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید