رقبای اروپایی گوگل خواستار کنترل سرویس خرید این شرکت شدند (تور ارزان اروپا)

به گزارش مجله پیوند، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، طبق این دستور گوگل باید اجازه رقابت بیشتری را در صفحات جستجوی خود فراهم کند.

رقبای اروپایی گوگل خواستار کنترل سرویس خرید این شرکت شدند (تور ارزان اروپا)

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

در همین زمینه کمیسیون اتحادیه اروپا 5 سال قبل جریمه ای 2.4 میلیارد یورویی برای گوگل معین و به شرکت اعلام نمود باید ارجحیت دادن به سرویس های خرید خود را متوقف کند.

این شرکت آمریکایی اعلام نمود هنگام حراج تبلیغات مربوط به خرید که در ابتدای صفحات جستجو دیده می گردد در قبال سرویس خرید خود و رقبا یکسان رفتار می نماید.

اما در نامه ای که به مارگارت وستاگر کمیسیونر آنتی تراست اتحادیه اروپا ارسال شده، 43 شرکت از جمله شرکت انگلیسی Kelkoo، لوگاید فرانسه، پرایس رانر سوئد و idealo آلمان اعلام نموده اند پیشنهاد مذکور از لحاظ قانونی کافی نبوده و در حراج های آگهی برای آنها مزیتی فراهم ننموده است.

در نامه شرکت های مذکور آمده است: کمیسیون اتحادیه اروپا باید با حذف واحد خرید گوگل نتایج صفحات جستجوی کلی را برای بیشتر شرکت های مرتبط دوباره باز گشایی کند زیرا واحد خرید گوگل اجازه هیچ گونه رقابتی نمی دهد.

به گفته شرکت های اروپایی مکانیسم گوگل قانون بازارهای دیجیتال(DMA) را نقض می نماید. DMA قانون نو اتحادیه اروپا است که با هدف کنترل قدرت شرکت های فناوری بزرگ ارائه شده و از ماه می سال آینده اجرایی می گردد.

در بخش دیگری از نامه آمده است: با در نظر گرفتن چهارچوب قانونی بی ابهام نو، اکنون زمان عمل به آن فرا رسیده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مهر 1401 بروزرسانی: 25 مهر 1401 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1606

به "رقبای اروپایی گوگل خواستار کنترل سرویس خرید این شرکت شدند (تور ارزان اروپا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقبای اروپایی گوگل خواستار کنترل سرویس خرید این شرکت شدند (تور ارزان اروپا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید