رونمایی از گوشی مجذوب کننده ریلمی GT2 Pro Master Edition

به گزارش مجله پیوند، خبرنگاران، شرکت Realme یک تیزر ویدیویی رسمی درباره گوشی نو Realme GT2 Pro Master Edition منتشر کرده است.

رونمایی از گوشی مجذوب کننده ریلمی GT2 Pro Master Edition

به گزارش خبرنگاران، در این تیرز برای اولین بار طراحی پنل جلویی گوشی Realme GT2 Pro Master Edition نشان داده شده است. این تیزر نشان می دهد که این گوشی هوشمند دارای حاشیه های باریک و صفحه نمایش سوراخ دار برای دوربین سلفی خواهد بود.

هنوز مشخصات دقیق گوشی Realme GT2 Pro Master Edition مشخص نشده است، ولی پیش بینی می شود که این گوشی جز گوشی های بسیار پیشرفته خواهد بود. شرکت ریلمی قبلاً طراحی پنل پشتی گوشی GT2 Pro Master Edition را به نمایش گذاشته بود و اکنون جدیدترین تیزر این شرکت نمای پنل جلویی گوشی را نشان داده است که به عقیده کارشناسان بسیار چشمگیر است.

اگرچه شرکت ریلمی هنوز رسما مشخصات گوشی GT2 Pro Master Edition را منتشر نکرده است، اما پیش از این از طریق وبسایت گواهی TENAA برخی مشخصات کلیدی آن افشا شده بود. از جمله مشخص شده است که مجموعه دوربین این گوشی شامل یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در پنل جلویی و سه دوربین، از جمله دو دوربین 50 مگاپیکسلی، در پنل پشتی می باشد.

از ویژگی های شاخص این گوشی می توان به استفاده از آخرین نسخه اندروید، یعنی اندروید 12، و پشتیبانی از یکی از برترین چیپست های موجود در بازار، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1، اشاره کرد. تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1، چیپست پرچمدار شرکت معتبر کوالکام است.

به جز مشخصات گفته شده، طبق گزارش های رسیده، انرژی دستگاه از طریق یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می شود. این باتری از شارژ سریع 12 واتی پشتیبانی می کند. گوشی Realme GT2 Pro Master Edition مجهز به صفحه نمایش 6.78 اینچی QHD+ AMOLED است که اسکنر اثر انگشت نیز زیر آن قرار گرفته است. در مورد فضای ذخیره سازی این گوشی هوشمند باید گفت که این دستگاه دارای گزینه های رم 8 یا 12 گیگابایتی و همچنین گزینه های حافظه داخلی 128، 256 یا 512 گیگابایتی خواهد بود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 10 بهمن 1400 بروزرسانی: 10 بهمن 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1395

به "رونمایی از گوشی مجذوب کننده ریلمی GT2 Pro Master Edition" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از گوشی مجذوب کننده ریلمی GT2 Pro Master Edition"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید