چینش دوربین های این موبایل با آیفون مو نمی زند!، عکس

به گزارش مجله پیوند، زومیت نوشت: گوشی های هوشمند سری اینفینیکس 8 به زودی با قیمت ارزان و طراحی جالب مشابه آیفون معرفی می شوند.

چینش دوربین های این موبایل با آیفون مو نمی زند!، عکس

اینفینیکس (Infinix) میخواهد گوشی هوشمند Smart 8 HD را در تاریخ 8 دسامبر (17 آذر 1402) معرفی کند. این برند اکنون تیزری برای گوشی های سری Smart 8 به اشتراک گذاشته که نشان می دهد به زودی در کشور هند از آن ها رونمایی خواهد نمود.

هنوز نمی دانیم سری اسمارت 8 اینفینیکس در چند نسخه عرضه خواهند شد. سری اسمارت 7 گوشی اینفینیکس در دو مدل Smart 7 HD و Smart 7 دردسترس مشتریان نهاده شد و به همین علت انتظار داریم سری Smart 8 نیز حداقل در دو نسخه استاندارد و Smart 8 HD عرضه گردد.

طبق گزارش ها، گوشی Infinix Smart 8 HD به نمایشگر 6.6 اینچی 90 هرتزی LCD با وضوح HD پلاس و حداکثر روشنایی 500 نیت مجهز خواهد شد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به حسگر اثر انگشت در لبه کناری، حافظه ذخیره سازی UFS 2.2 و درگاه USB-C اشاره نمود. سایر ویژگی های دستگاه مذکور هنوز فاش نشده ولی می دانیم در رنگ سبز، طلایی، مشکی و سفید روانه بازار خواهد شد.

گوشی اینفینیکس اسمارت 8 در کشور نیجریه با نمایشگر 6.6 اینچی 90 هرتزی با وضوح HD پلاس و روشنایی 500 نیت معرفی گردید. این دستگاه از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و سیستم دوربین پشتی دوگانه شامل دوربین اصلی 13 مگاپیکسل و دوربین ثانویه هوش مصنوعی بهره می برد. گوشی مورد اشاره به طور پیش فرض سیستم عامل اندروید 13 را به همراه رابط کاربری XOS اجرا می نماید.

نسخه نیجریه ای اینفینیکس 8 از پردازنده Unisoc T606، رم 3 یا 4 گیگابایت، حداکثر 8 گیگابایت رم مجازی و حافظه ذخیره سازی 64 یا 128 گیگابایت بهره می برد. این دستگاه بعلاوه به باتری 5000 میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 وات مجهز شده است و حسگر اثر انگشت در لبه کناری آن واقع شده است.

لازم به ذکر است که گوشی اینفینیکس اسمارت 7 در هند و نیجریه با تعیینات فنی متفاوت عرضه شد و باید دید همین روند درمورد اسمارت 8 نیز تکرار خواهد شد یا خیر. قیمت گوشی Smart 8 نیز هنوز تعیین نیست.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 آذر 1402 بروزرسانی: 6 آذر 1402 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1752

به "چینش دوربین های این موبایل با آیفون مو نمی زند!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چینش دوربین های این موبایل با آیفون مو نمی زند!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید