گلکسی A16 قرار است 6 آپدیت اصلی اندروید را دریافت کند

به گزارش مجله پیوند، سامسونگ و گوگل برترین سیاست های به روزرسانی را در صنعت گوشی های هوشمند ارائه می دهند، به طوری که گوشی های رده بالای آنها هفت سال به روزرسانی سیستم عامل اندروید و وصله های امنیتی دریافت می نمایند. اکنون، به نظر می رسد سامسونگ می تواند با گوشی های مالی خود نیز این موضوع را بهبود بخشد.

گلکسی A16 قرار است 6 آپدیت اصلی اندروید را دریافت کند

سایت The Tech Outlook اسلایدهایی از سامسونگ گلکسی A16 5G را از یک منبع معتبر به دست آورده است و یکی از این اسلایدها اشاره می نماید که این گوشی مالی آینده شش به روزرسانی عمده سیستم عامل و شش سال وصله های امنیتی را ارائه خواهد نمود. این پیشرفت چشمگیری نسبت به گوشی های سری گلکسی A قبلی سامسونگ است که چهار به روزرسانی اصلی سیستم عامل و پنج سال وصله های امنیتی دریافت می کردند. این امر بعلاوه جهش بزرگی برای گوشی های مالی اندروید محسوب می گردد و باعث شرمساری بعضی گوشی های پرچمدار اندروید خواهد شد. به عنوان مثال، وان پلاس 12 و شیائومی 14 چهار به روزرسانی اصلی سیستم عامل و پنج سال وصله های امنیتی ارائه می دهند.

گرچه این موضوع کاملاً با پیکسل 8a و هفت سال به روزرسانی سیستم عامل و امنیتی آن برابری نمی نماید، اما باید در نظر داشت که پیکسل 8a با قیمت 500 دلار فروخته می گردد در حالی که انتظار می رود گلکسی A16 5G قیمتی حدود 200 دلار داشته باشد (مانند نسل قبل خود). درهرصورت، حدس می زنیم این سیاست به روزرسانی گسترده برای همه گوشی های سری گلکسی A آینده نیز اجرا گردد.

گلکسی A16 5G چه امکانات دیگری را ارائه خواهد نمود؟

این وب سایت بعلاوه اطلاعات بیشتری از گلکسی A16 5G به دست آورده است. در بخش طراحی، گفته می گردد این گوشی دارای یک پوشش پشتی از جنس پلاستیک برآمدگی جزیره مشابه گلکسی A35 5G و گلکسی A55 5G است. ظاهراً این گوشی در رنگ های سبز روشن، آبی تیره و طلایی عرضه خواهد شد.

انتظار می رود این گوشی مالی نو سامسونگ از یک صفحه نمایش 6.7 اینچی 90 هرتز، تراشه Exynos 1330 یا Dimensity 6100، 4/6/8 گیگابایت رم، 128 یا 256 گیگابایت حافظه و درجه بندی IP54 بهره ببرد. به نظر می رسد متاسفانه این گوشی جک 3.5 میلی متری را حذف نموده است.

ظاهراً گلکسی A16 5G تا انتهای ماه در هند رونمایی خواهد شد. اگر در پی دستگاهی ارزان هستید که برای سال ها به روزرسانی دریافت کند، این گوشی را مد نظر داشته باشید.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 شهریور 1403 بروزرسانی: 28 شهریور 1403 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1777

به "گلکسی A16 قرار است 6 آپدیت اصلی اندروید را دریافت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی A16 قرار است 6 آپدیت اصلی اندروید را دریافت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید