هتل فیهالهوهی ایسلند ریزورت؛ هتلی 4ستاره و شیک در جزابر گردشگری مالدیو

به گزارش مجله پیوند، هتل فیهالهوهی ایسلند ریزورت هتلی است 4 ستاره، شیک و مدرن که در یکی از جزابر گردشگری مالدیو واقع شده و دارای آب های شفاف، سواحل شنی و محیطی زیبا در اطراف است.

هتل فیهالهوهی ایسلند ریزورت؛ هتلی 4ستاره و شیک در جزابر گردشگری مالدیو

جزیره مالدیو یک نقطه کاملاً ایده آل است که در آن روح و جسم دوباره زنده می شوند. اگر قصد خرید بلیط هواپیما خارجی و سفر به شهر زیبای ماله مالدیو را داشته باشید، Fihalhohi Island Resort گزینه مناسبی برای یک اقامت دلنشین به شمار می آید.

امکانات و خدمات عمومی هتل فیهالهوهی ایسلند ریزورت مالدیو

فیهالهوهی ایسلند ریزورت دارای امکانات متعددی از جمله اینترنت بی سیم در همه قسمت های هتل به صورت رایگان، شاتل فرودگاهی، صندوق امانات، رستوران و بار است. برای راحتی میهمانان، هتل خدمات پذیرش24 ساعته، امکانات نگهداری چمدان و میز تور را نیز ارائه می دهد. همچنین اگر احتیاج به مراجعه به صرافی داشته باشید، می توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز بهره ببرید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

این استراحتگاه ساحلی خارق العاده دارای اتاق های مدرن و تراس اختصاصی مشرف به زمین جزیره است. همه اتاق ها از امکانات و لوازم اصلی برخوردار هستند و برای جهانگردان مدرن مجهز شده اند. هر اتاق دارای تهویه مطبوع، مینی بار، امکانات دوش و وان اختصاصی و دسترسی به اینترنت رایگان است.

از دیگر امکانات اتاق های زیبای این هتل می توان به تخت، تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع جهانی، تلفن، سرویس اتاق، سشوار، حوله و سایر ملزومات بهداشتی اشاره نمود. همچنین تجهیزات تهیه قهوه یا چای در اتاق های این هتل نیز در دسترس میهمانان قرار گرفته است. این هتل دارای انواع اتاق های دو نفره، پرمیوم و ویلای روی آب است که می توانید متناسب با احتیاج خود اتاق دلخواه خود را رزرو کرده و اقامت دلنشینی را در این هتل تجربه کنید.

امکانات رستوران هتل

رستوران Palm Groove غذاهای مختلف مالدیوی و غذاهای بین المللی را سرو می نماید. Fishermans Bar و Blue Lagoon Bar انواع مختلفی از نوشیدنی ها را ارائه می دهد. غذای کودک و منوهای رژیم غذایی نیز در صورت درخواست و با پرداخت هزینه اضافی در دسترس هستند. امکان سرو صبحانه نیز در اتاق های هتل نیز فراهم شده است.

امکانات رفاهی هتل

مرکز تناسب اندام فیهالهوهی ایسلند ریزورت اقامتی زیبا برای شما در این هتل در نظر گرفته است. علاقمندان به بدنسازی می توانند از این امکانات استفاده کنند و همچنین از خدمات ماساژ این هتل با پرداخت هزینه اضافی بهره مند شوند. بعد از تمرین در باشگاه بدنسازی هتل می توانید به مرکز اسپا بروید و استراحتی به بدن خود بدهید.

جکوزی، سونای خشک و بخار و خدمات زیبایی از دیگر امکانات رفاهی این هتل به حساب می آیند. روش های زیادی برای سرگرمی در هتل فیهالهوهی ایسلند ریزورت وجود دارد که از جمله آن ها می توان به غواصی، ماهیگیری، بیلیارد، زمین تنیس، زمین بازی بچه ها، تجهیزات بدمینتون و کتابخانه اشاره نمود.

سیگار کشیدن در این هتل ممنوع است، اما مکان هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحم مسافران دیگر نشوند. توجه داشته باشید که در هتل فیهالهوهی ایسلند ریزورت امکان آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید.

خدمات و امکانات مشهور هتل

این هتل شامل خدماتی مانند: اینترنت رایگان، رستوران، بار، شاتل فرودگاهی و ساحل است. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا، خدماتی مانند فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه اضافی نیز انجام می گیرد. همچنین با کارکنان مجرب و خوش برخورد این هتل که به زبان های انگلیسی، هندی، اندونزیایی و ایتالیایی تسلط دارند، از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد وخاطره ای فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

دلایل انتخاب هتل

قیمت مناسب

تمیزی و پاکیزگی هتل

به زبان انگلیسی صبحت کردن پرسنل

امکان مدیریت رزرو های خود به صورت آنلاین

فاصله هتل فیهالهوهی ایسلند ریزورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا دهکده ماهیگیری: 8 کیلومتر

فاصله تا فرودگاه بین المللی ماله: 38.6 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 953

به "هتل فیهالهوهی ایسلند ریزورت؛ هتلی 4ستاره و شیک در جزابر گردشگری مالدیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل فیهالهوهی ایسلند ریزورت؛ هتلی 4ستاره و شیک در جزابر گردشگری مالدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید