سفرنامه تصویری: سوئیس، سرزمین رویایی

به گزارش مجله پیوند، زیبایی طبیعت و چشم اندازهای مسحور نماینده آن، از جمله امتیازات مثبتی است که نقشی مهم در جذب دنیاگرد و رونق صنعت توریسم ایفا می نماید. بسیاری از مردم دنیا، با تمامی جاذبه های دنیاگردی و منطقه ها زیبا و توریستی کشورهای دیگر آشنایی چندانی ندارند. یکی از راه های خوب برای این آشنایی، استفاده از دانش و تجربه دیگران است. خوشبختانه این روزها به یاری شبکه های اجتماعی، مردم می توانند تجربیات خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و دیدنی هایی را که توجه آنها را به خود جلب نموده است، به آنها معرفی نمایند.

سفرنامه تصویری: سوئیس، سرزمین رویایی

اینستاگرام یکی از این شبکه ها است که امکانی را فراهم آورده است تا اتفاقات روزمره زندگی به راهی برای ارتباط برقرار کردن با دیگران و سهیم شدن در احساسات، رویاها و تجربیات آنها بدل شود.

مارتینا بیساز (Martina Bisaz)، به همین دلیل گامی مثبت برداشته و تجربیات سفرهای خود را در یکی از زیباترین کشورهای دنیا، به وسیله این شبکه اجتماعی با دیگران به اشتراک گذاشته است. به لطف این کار ارزشمند، اکنون حتی از راه دور نیز می توان اندکی بیشتر با این سرزمین رویایی و چشم اندازهای دلفریب آن آشنا شد.

او هر آخر هفته بار سفر بسته و رهسپار منطقه ها کوهستانی سوئیس و دیگر جاذبه های طبیعی، بکر و تماشایی زادگاهش شده و با دستی پر به خانه باز می شود. ماحصل کار او در اینستاگرام، این روزها برایش شهرتی نیز دست و پا نموده است.

در ادامه از شما دعوت می کنیم به تماشای گوشه ای از آثار ثبت شده به وسیله این ماجراجو- عکاس خوش ذوق بنشینید.

امیدوارم از مطالعه این مطلب، تماشای این تصاویر زیبا و همراهی با ما در خبرنگاران ، لذت برده باشید.

منبع: boredpal

منبع: کجارو
انتشار: 1 اسفند 1400 بروزرسانی: 1 اسفند 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1418

به "سفرنامه تصویری: سوئیس، سرزمین رویایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفرنامه تصویری: سوئیس، سرزمین رویایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید