صادقی: باید یاد بگیریم جلوی تیم های بزرگ بازی کنیم، گل های دژاگه و حاج صفی تیم ما را بهم ریخت

به گزارش مجله پیوند، سرمربی سایپا می گوید بازیکنانش باید بازی مقابل تیم های بزرگ را یاد بگیرند چرا که آن ها از یک اشتباه، یک موقعیت گل می سازند.

صادقی: باید یاد بگیریم جلوی تیم های بزرگ بازی کنیم، گل های دژاگه و حاج صفی تیم ما را بهم ریخت

به گزارش خبرنگاران، ابراهیم صادقی بعد از شکست سه بر یک تیمش مقابل تراکتور در نشست خبری گفت: باید از هیات فوتبال تبریز به خاطر آماده کردن زمین تشکر کنیم. بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و زود هم به گل رسیدیم ولی دو شوت استثنایی بازی را به نفع تراکتور کرد. شوت دژاگه و حاج صفی به قدری خوب و دقیق بود که منجر به گل شد و این دو گل تیم ما را بهم ریخت.

وی تاکید نمود: سرمای شدید روی کیفیت تیم ما تاثیر گذاشت. نتوانستیم مثل همواره بدویم و بجنگیم. در مجموع بازی خوبی بود و تمام کوشش خودمان را کردیم. باید یاد بگیریم جلوی تیم های بزرگ خوب بازی کنیم. بازیکنان در تیم های استقلال، پرسپولیس و تراکتور هستند که می توانند از کوچکترین اشتباه استفاده نمایند و به نفع تیم خودشان استفاده نمایند. امیدوارم در ادامه فصل بازی های خوبی انجام دهیم.

سرمربی سایپا درباره استراحت دادن به بعضی از بازیکنانش نیز گفت: ما تیمی هستیم با 25 بازیکن و مجبوریم در بعضی از مسابقات چند بازیکن را بیرون بگذاریم تا استراحت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 284

به "صادقی: باید یاد بگیریم جلوی تیم های بزرگ بازی کنیم، گل های دژاگه و حاج صفی تیم ما را بهم ریخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: باید یاد بگیریم جلوی تیم های بزرگ بازی کنیم، گل های دژاگه و حاج صفی تیم ما را بهم ریخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید