فصل گذشته حتی یک پنالتی به نفع مس رفسنجان گرفته نشد

به گزارش مجله پیوند، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد داوری بازی مقابل پرسپولیس توضیحاتی را اعلام کرد.

فصل گذشته حتی یک پنالتی به نفع مس رفسنجان گرفته نشد

به گزارش خبرنگاران، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد اعتراض به داوری ملاقات با پرسپولیس اظهار کرد: من به نظرات کارشناسان داوری در مورد پنالتی اعلام شده به نفع پرسپولیس در ملاقات با مس رفسنجان احترام می گذارم؛ اما اگر این صحنه ها پنالتی اعلام می شوند، باید در تمام بازی ها پنالتی تشخیص داده شوند. چون در این صحنه توپ عبور نموده بود و دروازه بان و مهاجم هر 2 به سمت توپ حرکت می کردند و بدون این که روی توپ تاثیری بگذارند، از توپ عبور کردند.

او ادامه داد: دروازه بان تیم ما معتقد است که آل کثیر با او برخورد نموده و اگر داوران پشت دروازه در این بازی حضور داشتند، می توانستند به اکرمی، داور این بازی در این خصوص یاری نمایند. فکر می کنم داور مقداری از این صحنه دور بود. ما فصل گذشته سی و یک بازی در لیگ برتر و جام حذفی انجام دادیم، اما حتی یک پنالتی به نفع ما گرفته نشد. من هیچ وقت به داوری و کمیته داوران اعتراض ننموده ام و به نظرات آن ها تمکین می کنم. به تیم پرسپولیس و گل محمدی، سرمربی این تیم و هوادارانش هم احترام می گذارم.

او گفت: من خیلی خوشحالم محمد انصاری عضو تیم مس رفسنجان، اقدام خیرخواهانه ای انجام داده است و با توجه به مصدومیتش ما از او حمایت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید

  • اقدام خیرخواهانه مدافع سابق پرسپولیس
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 دی 1400 بروزرسانی: 8 دی 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1361

به "فصل گذشته حتی یک پنالتی به نفع مس رفسنجان گرفته نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فصل گذشته حتی یک پنالتی به نفع مس رفسنجان گرفته نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید