فن خال: شرایط رونی در من یونایتد با تیم ملی انگلیس فرق می نماید

به گزارش مجله پیوند، خبرنگاران: سرمربی هلندی شیاطین سرخ به انتقاداتی که از او به خاطر استفاده از وین رونی به عنوان یک هافبک می گردد، پاسخ داد.

فن خال: شرایط رونی در من یونایتد با تیم ملی انگلیس فرق می نماید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مدارک لازم برای ویزای دانشجویی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، لوئیز فن خال اعتراف کرد که شاید وین رونی بهترین مهاجم منچستریونایتد هم باشد اما یاریی که او می تواند به عنوان یک هافبک برای شیاطین سرخ داشته باشد بیشتر از زمانی خواهد بود که در نقش یک مهاجم بازی می نماید.

اخیراً گروهی از رسانه های انگلیسی از فن خال به خاطر خارج کردن رونی از پست اصلی اش (مهاجم) انتقاد نموده اند، ضمن اینکه روی هاجسون، سرمربی تیم ملی انگلیس هم گفته است که رونی در ترکیب سه شیر مهاجم خواهد ماند.

فن خال اما معتقد است که بازیسازی رونی بیشتر از گلزنی او می تواند به شیاطین سرخ یاری کند. او با بیان اینکه شرایط منچستریونایتد با تیم ملی انگلیس فرق دارد، گفت: شاید رونی بهترین مهاجمی باشد که ما داریم اما من باید این را در نظر بگیرم که بهترین پستی که او در آن می تواند به تیم یاری کند چیست و آن را با سایر بازیکنان هم مقایسه کنم.

سرمربی پیشین تیم ملی هلند توضیح داد: ترکیب تیم برای من مهمتر از یک بازیکن است. متأسفم که این را می گویم اما تاکتیک و برنامه من برای استفاده از رونی همین چیزی است که می بینید. رونی شاید بتواند در پست مهاجم به آقای هاجسون یاری بیشتری کند و من هم اگر مربی انگلیس بودم از او به عنوان یک مهاجم استفاده می کردم.

فن خال ادامه داد: هاجسون باید رونی را با دیگر مهاجمانی که دارد و می خواهد آنها را در ترکیب قرار دهد، مقایسه کند. این هم دقیقاً همان چیزی است که من در منچستریونایتد انجام می دهم و شرایطم فرق دارد. من باید از میان فالکائو، فان پرسی و تمام مهاجمانی که دارم یکی را انتخاب کنم.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 255

به "فن خال: شرایط رونی در من یونایتد با تیم ملی انگلیس فرق می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فن خال: شرایط رونی در من یونایتد با تیم ملی انگلیس فرق می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید