فیلم جدید اصغر فرهادی به نام یک قهرمان کلید خورد

به گزارش مجله پیوند، مراحل فیلم برداری و فراوری فیلم یک قهرمان به کارگردانی اصغر فرهادی با حضور امیر جدیدی و محسن تنابنده در شیراز شروع شد.

فیلم جدید اصغر فرهادی به نام یک قهرمان کلید خورد

فراوری فیلم یک قهرمان قرار بود در تابستان شروع گردد، اما به دنبال شیوع کرونا فیلم برداری فیلم جدید اصغر فرهادی به تعویق افتاد. براساس اعلام روابط عمومی فیلم یک قهرمان، بالاخره از هفته گذشته فیلم برداری این اثر در شیراز شروع شده است.

پس از فیلم نه چندان پیروز اسپانیایی زبان همه می دانند فرهادی باری دیگر تصمیم به ساخت یک فیلم ایرانی گرفته است. او برای فیلم جدید خود با امیر جدیدی و محسن تنابنده همکاری خواهد نمود که پیش از این حضوری در فیلم های فرهادی نداشته اند. علاوه بر این دو بازیگر اصلی، چند بازیگر بومی از شیراز نیز برای حضور در فیلم جدید فرهادی انتخاب شده اند که یکی از آن ها نقش مهمی در داستان دارد. احتمالا فیلم برداری یک قهرمان تا اواخر آذرماه طول بکشد و نخستین نمایش آن در جشنواره کن 2021 باشد.

  • از بدترین تا بهترین فیلم اصغر فرهادی، کارگردان اسکاری ایران

اطلاعات چندانی از چگونگی و جزئیات داستان یک قهرمان در دسترس نیست و تنها می دانیم این فیلم در شیراز رقم می خورد و بن مایه آن شبیه به سایر آثار فرهادی است و باری دیگر این کارگردان صاحب سبک میخواهد وجدان و اخلاقیات انسان را به چالش بکشد.

چندی قبل سایت داده پردازی استکر فهرستی از صد فیلم معمایی برتر تاریخ براساس امتیاز آی ام دی بی و امتیازات منتقدان در متاکریتیک منتشر کرد که اصغر فرهادی با 3 فیلم در این فهرست حضور داشت. فیلم های چهارشنبه سوری در صندلی پنجاه و هشتم، گذشته در صندلی چهل و چهارم، و درباره الی در صندلی بیست و ششم لیست استکر قرار گرفتند.

اصغر فرهادی طی دهه گذشته با دو فیلم جدایی نادر از سیمین و فروشنده در سال های 2011 و 2018 پیروز به دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی زبان شده است. به همین خاطر بسیاری از سینمادوستان ایرانی از همین الان به پیروزیت یک قهرمان در جشنواره ها و مراسم های سینمایی سال 2021 امیدوار هستند!

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 704

به "فیلم جدید اصغر فرهادی به نام یک قهرمان کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم جدید اصغر فرهادی به نام یک قهرمان کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید