ماه خاتون به چاپ رسید

به گزارش مجله پیوند، کتاب ماه خاتون نوشته مجید پورولی کلشتری منتشر شد.

ماه خاتون به چاپ رسید

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ خشتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، این رمان در 128 صفحه با قیمت 22 هزار تومان در شرکت چاپ و نشر بین الملل عرضه شده است.

در معرفی این کتاب آمده است: این اثر رمانی اعتقادی است که فضای داستانی آن از نظر تاریخی به سال ها پیش از شکل گیری حکومت صفوی و دورانی پس از ترویج اندیشه ابن تیمیه و جغرافیای شهر اصفهان بازمی گردد.

ماه خاتون نام دختر حاکم شهر است که همچون پدرش امیرخسرو و بسیاری از مردم شهر، از پیروان اهل سنت محسوب می گردد. ماه خاتون به شدت بیمار است و طبیبی حاذق از اهل کاشان برای مداوای وی به اصفهان می رود اما این طبیب در واقع یکی از علمای تشیع است، و در جریان مداوای شفابخش فرزند امیرخسرو، مباحثات و مناظراتی میان او و علمای متعصب اصفهان شکل می گیرد که منجر به تکفیر او و صدور حکم ارتداد و اعدامش می گردد.

در این مناظرات و مباحثات نکاتی بیان می گردد که منجر به شکل گیری نور هدایتی در دل ماه خاتون می گردد؛ او پای سخنان شیخ رافضی می نشیند و سؤالات او و پاسخ های شیخ درباره صندلی امامت و فضایل اهل بیت پیامبر(ص) به ویژه امیرالمؤمنین(ع)، بحث های معرفتی را برای مخاطبان این کتاب رقم می زند.

علاقه مندان برای خرید این کتاب می توانند به کتابفروشی های معتبر جبهه فرهنگی انقلاب مراجعه نمایند و یا با شماره 88921980 (021) تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 609

به "ماه خاتون به چاپ رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماه خاتون به چاپ رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید