مایکروسافت علت تاخیر بازی Wukong روی ایکس باکس را اعلام نمود

به گزارش مجله پیوند، شرکت مایکروسافت (Microsoft) به تازگی به تاخیر انتشار بازی Black Myth: Wukong روی ایکس باکس سری ایکس/اس پرداخته و بیانیه ای کوتاه در این مورد منتشر نموده است.

مایکروسافت علت تاخیر بازی Wukong روی ایکس باکس را اعلام نمود

سخنگوی این شرکت در بیانیه ای گفت:

لازم به ذکر است که در مراسم گیم اواردز 2023، استودیوی سازنده تاریخ انتشار Black Myth: Wukong را برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس، 20 آگوست (30 مرداد) امسال اظهار داشت. با این حال، در تریلری از بازی که در مراسم بازی های تابستانی اخیر به نمایش عایدی، اشاره ای به نسخه ایکس باکس نشد.

استودیوی Game Science تایید کرد که عرضه Black Myth: Wukong برای ایکس باکس پس از عرضه برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی انجام خواهد شد. علت این تاخیر مطابق انتظار، بهینه سازی هرچه بیشتر بازی برای ایکس باکس ذکر شده است. استودیوی سازنده اعلام نموده که به محض اینکه این نسخه استاندارد های کیفیت را برآورده کند، تاریخ انتشار آن را اعلام خواهد نمود.

صرف نظر از این، شایعاتی مبنی بر اینکه Game Science ممکن است قراردادی انحصاری با سونی داشته باشد، به گوش می رسد که به نظر می رسد بیانیه مایکروسافت نیز به طور مبهم به آن می پردازد. در هر صورت باید منتظر ماند و دید که آیا این موضوع حقیقت دارد یا خیر. لازم به ذکر است که این بازی از رمان کلاسیک چینی قرن شانزدهمی با نام سفر به غرب الهام گرفته شده است و در آن بازیکن بازیکن کنترل میمونی به نام Destined One را بر عهده دارد و با انواع و اقسام موجودات عجیب و غریب مبارزه می نماید.

در هر صورت هواداران این بازی اکشن نقش آفرینی می توانند این بازی را 20 آگوست (30 مرداد) روی پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی تجربه نمایند.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 تیر 1403 بروزرسانی: 6 تیر 1403 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1765

به "مایکروسافت علت تاخیر بازی Wukong روی ایکس باکس را اعلام نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکروسافت علت تاخیر بازی Wukong روی ایکس باکس را اعلام نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید