مجلس نمایندگان آمریکا قطعنامه استقلال قره باغ را آنالیز می نماید

به گزارش مجله پیوند، فارس نوشت: مرکز اطلاعات منطقه قره باغ کوهستانی به نقل از وزارت خارجه این منطقه اظهار داشت که قطعنامه به رسمیت شناخته شدن استقلال قره باغ به مجلس نمایندگان آمریکا ارائه داده شده است.

مجلس نمایندگان آمریکا قطعنامه استقلال قره باغ را آنالیز می نماید

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا کلاسیک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی اسپوتنیک، مرکز اطلاعات قره باغ در کانال تلگرامی خود خاطرنشان کرد: قطعنامه ای در مورد به رسمیت شناخته شدن استقلال آرتساخ (قره باغ کوهستانی) به مجلس نمایندگان آمریکا ارائه شد. نویسنده این قطعنامه گریس ناپولیتانو عضو مجلس نمایندگان است.

ناپولیتانو در مورد این قطعنامه شرح داد: راستا به سوی آزادی، دلیلی است که امروز خواهان آن شده ام که آمریکا رسماً استقلال جمهوری آرتساخ (قره باغ کوهستانی) را به رسمیت بشناسد.

دور جدیدی از تنش ها میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان روز 27 سپتامبر (6 مهرماه) در مورد منطقه مورد مناقشه قره باغ کوهستانی شروع شد و دو طرف یکدیگر را به حمله به قلمروهایشان متهم کردند و علیرغم آنکه تا به امروز دو مرتبه میان ایروان و باکو اعلام آتش بس شده است، درگیری ها همچنان ادامه دارد.

علیرغم آنکه بسیاری از کشورهای بین المللی از جمله روسیه و ایران خواهان خویشتنداری طرفین و سرانجام خصومت ها شده اند، ترکیه از همان ابتدا تأکید کرد که آماده ارائه هرگونه حمایت از جمهوری آذربایجان در مقابل ارمنستان است.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 675

به "مجلس نمایندگان آمریکا قطعنامه استقلال قره باغ را آنالیز می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس نمایندگان آمریکا قطعنامه استقلال قره باغ را آنالیز می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید