خبرنگاران ترکیه: در صورت تقاضای آذربایجان به قره باغ نیروی نظامی اعزام می کنیم

به گزارش مجله پیوند، تهران- خبرنگاران- معاون رئیس جمهوری ترکیه روز چهارشنبه گفت که در صورت تقاضای جمهوری آذربایجان، به منطقه قره باغ نیروی نظامی اعزام می کنیم.

خبرنگاران ترکیه: در صورت تقاضای آذربایجان به قره باغ نیروی نظامی اعزام می کنیم

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا سنتی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان ان، فؤاد اوکتای اضافه نمود: باکو تا این لحظه درخواست یاری ننموده است.

وی، گروه میانجی مینسک متشکل از فرانسه، روسیه و آمریکا را متهم کرد که سعی دارد با حمایت های سیاسی- نظامی از ارمنستان این تنش را لاینحل بگذارد.

درگیری های نظامی میان نیروهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان پس از یک وقفه چند هفته ای بار دیگر از ششم مهرماه جاری از سر گرفته شده است.

پس از درگیری های نظامی چند روزه در ماه جولای (اواسط تیر) بین نیروهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان که منجر به تلفات جانی از هر دو طرف شد، جنگ لفظی و بعضی تحرکات نظامی به تنش در منطقه قفقاز دامن زد و بروز برخورد نظامی میان این دو کشور را قابل پیش بینی نموده بود.

با وجود حصول توافق آتش بس در مذاکرات آدینه گذشته (18 مهر) وزیران امور خارجه ارمنستان و جمهوری آذربایجان در مسکو، توافق آتش بس در چند روز اخیر در منطقه مورد مناقشه قره باغ به صورت مکرر نقض شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 681

به "خبرنگاران ترکیه: در صورت تقاضای آذربایجان به قره باغ نیروی نظامی اعزام می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ترکیه: در صورت تقاضای آذربایجان به قره باغ نیروی نظامی اعزام می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید