محمدخانی: پرسپولیس شجاعانه بازی کند، برنده دربی می گردد

به گزارش مجله پیوند، مهاجم پیشین پرسپولیس بر این باور است که اگر این تیم در ملاقات مقابل استقلال شجاعانه به میدان برود به سه امتیاز این مسابقه دست پیدا خواهد نمود.

محمدخانی: پرسپولیس شجاعانه بازی کند، برنده دربی می گردد

ناصر محمدخانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره دربی فردای پرسپولیس و استقلال گفت: بعد از شکست در آبادان، پرسپولیس احتیاج مبرمی به برد برابر نفت مسجدسلیمان داشت تا دوباره به شرایط طبیعی خودش برگردد که این اتفاق رخ داد. روحیه بازیکنان بالا است و امیدوارم پرسپولیس با انجام یک بازی خوب 3 امتیاز این بازی را بگیرد.

وی با مهم توصیف کردن این بازی مطرح کرد: پرسپولیس در حال حاضر با استقلال 6 امتیاز اختلاف دارد و دربی روز پنجشنبه بدون شک مهمترین بازی پرسپولیس در این فصل خواهد بود. گل محمدی و بازیکنان پرسپولیس به خوبی می دانند که باید در این بازی برنده شوند تا اختلاف را به 3 امتیاز رسانده و امیدوار به بازی های بعدی باشند. پرسپولیس در این بازی محکوم به برد است.

پیشکسوت پرسپولیس در ارتباط با شکست ناپذیری استقلال در 22 هفته گذشته گفت: استقلال سال جاری شرایط بسیار خوبی دارد و نتایج خیلی خوبی هم گرفته ولی شرایط هر مسابقه فرق دارد. نباختن استقلال در 22 بازی علت نمی گردد که بگوییم پرسپولیس شانس برد ندارد. پرسپولیس مهره های بسیار خوبی دارد که می توانند سرنوشت بازی را تغییر دهند. اگر پرسپولیس شجاعانه بازی کند برنده دربی می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1492

به "محمدخانی: پرسپولیس شجاعانه بازی کند، برنده دربی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدخانی: پرسپولیس شجاعانه بازی کند، برنده دربی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید